zaterdag 17 mei 2014

                                            Letsgetbizzee MDF Ophangbord
 Goeiedag allemaal!!!

Wat een heerlijk weer buiten en zit ik achter de pc ongelooflijk hahahahha!!! ik had zin in knutselen en ik dacht gelijk aan Letsgetbizzee!! ben er nu druk mee aan de gang.
Deze MDF Ophangbord heb ik in het Vintage stijl gemaakt, en heb stempels van marianne Design mee bestempeld en hier en daar leuke brads opgeplakt. bloemetjes en roosje met leuke vintage postzegels die zijn van Clear Art Stamps
Scrappapier is van de action (Design Blok) die heb ook hele leuke scrappapier, en ik kan wel uren in die winkel snuffelen.
Letsgetbizzee heeft nog veel meer mooie MDF vormen kijk in de webshop van letsgetbizzee
en afbeelding hieronder MDF Ophangbord word ook met touw bij geleverd.
 

4 opmerkingen:

Astrid zei

Prachtig Maranda, mooi ophangbord.
Liefs Astrid

Sandra zei

lieverdje hoor maranda

Hanny zei

Ontzettend mooi gemaakt, ziet er heel lief uit ook.
fijne zondag, liefs Hanny♥,
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Timemimi 當代迷你倉 zei

文件葵芳商務中心申請葵興信箱伺服器主機代管防毒軟體網頁寄存中文代理小型新蒲崗伺服器設計佔用