zaterdag 8 februari 2014

Let's Get Bizzee MDF Paspop

                           LET 'S GET BIZZEE MDF PASPOP
Hallo Allemaal!! Genieten julli ook volop van 't weekend!!
alleen het weer werkt niet echt mee, alleen maar regen hier in Den Helder, het is ook echt een goeie scrap dagje.
Ik laat jullie mijn werkje zien van Nancy Let's Get Bizzee ik heb een MDF Paspop aangekleed, en er een heel leuk trouwjurkje van gemaakt, ik heb het eenvoudig gehouden,
Paspop heb ik als eerst helemaal met Gesso verf beschilderd, daaromheen een breed blauwlint, Jurkje heb ik ik met wol omheen gewikkeld, met witte roosjes en onderste blauwe kant gebruikt, parelketting vond ik wel leuk bijpassend, sjaal heb ik gaasverband gebruikt. ik heb ook paspop op facebook staan kan je gerust ook eens een kijkje nemen en tevens staat ook Let's Get Bizzee op Facebook 
Onderste foto afbeelding zie je ook een voetje bijgeleverd dat geeft uiteraard extra steun


Ik wens iedereen hele fijne dag toe!!

Groetjes Maranda

4 opmerkingen:

marion zei

Wauw supergaaf gemaakt, liefs, Marion

Hanny zei

Dat ziet er wel heel erg mooi uit, leuk gemaakt.
Fijn weekend, liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Janine Vegter zei

leuk!

Erica ♥ zei

Hier in het zuidwesten ook alleen
maar regen hoor, bah saai.
Maar je paspop is wel heel erg gaaf geworden ☺

Een hele fijne zondag met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼
{Heidebloempjuh}