zondag 9 februari 2014

Let's Get Bizzee MDF Heart

                             MDF Heart Let's Get Bizzee 
Hallo alle Fans!! 

Zo heb ik even een tijdje niets op m'n blog geplaats en zo laat ik jullie achter elkaar al mijn Creatie's\kaarten zien.
ik laat aan jullie zien MDF Hart Let's Get Bizzeee een Greeting Farm stempel is ingekleurd met Distress Inkt, stansen hart vorm is van Cheery lynn Design Heart Doily Dies, Vlinders zijn van Joy Crafts! Scrap Papier is van Studio Light, Text afdruk ''Hugs and Kisses'' "Hampton art'' Foot-Long. verschillende Bloementjes erbij gedaan. mooie Hart versiering. Roze kleine Bloemtjes zijn van DoodleBug Design Strawberry,

onderste afbeelding zijn set van 3 hart vormen, ik heb één daarvan van opgepimt, echt heel leuk voor in de woonkamer op te hangen, en of in de slaapkamer, wat je zelf het leukst vind.3.
Bij Let's Get Bizzee zijn er nog vele ander prachige MDF Vormen neem gerust een kijkje, en zie ook het werk van Team CT-ers van Let's Get Bizzee facebook


Wens iedereen hele fijne dag toe en tot gauw maar weer!!

Groetjes Maranda

3 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Da hart is echt gaaf, en jij hebt er
weer iets geweldigs van gemaakt ☺

Een hele fijne zondag met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼
{Heidebloempjuh}

Sandra zei

erg leuk zag hem op facebook ook al voorbij komen

Janine Vegter zei

mooi gedaan