zaterdag 15 februari 2014

Cards-Etc.Shop

Cards-Etc.Shop Patroon #48 Shadow Box en Patroon #49 Present Box
 

Hier is de Tweede Patroon #49 Present Box.
Deze Patroon vind ik helemaal geweldig, ook heel geniaal om deze Present box aan iemands verjaardag te geven. ik heb die schattige afdrukje van Whiff of joy gebruikt, Scrap papier is van Nook&Pantry van BasicGrey. deze patroon heeft aan de achterkant een standaardhouder zodat het goed stevig blijft staan. en het leukste daarvan is de bovenkant (deksel) kan er af, echt een cadeau om te openen en daar een leuk tagje in doen.
Hartje is van Cheery Lynn Design, Tekst afdrukje "Post Card'' is van Marianne Design Eline fluit.
Tekst Afdrukje '' Belivery No:2012 is van ''Kanban Crafts'' Stempel afdrukje heb ik beglittert  van ''Stickles Ranger''  kleur Diamond, vind ik altijd leuk moet altijd even bling blingen hihihi...


Een Groen strik met houten bloem van de action. en tag Tekst afdruk "Sweet Birthday Wishes''

De eerste Patroon is Patroon #48 Shadow Box,  
Die leukerd van The Greeting Farm stempel afdrukje, hier en daar met paper-pen druppels rondom de kanten aangetipt, is kleur Rosa van "my paper world'' nr 403. Scrap papier is van ''Decrafts Papermania'' 36 sheets,18x 2 designs, A4 Paper Pack, 160gsm,Acid & Lignin free.





Kijk voor meer prachtige patronen bij Cards-Etc.Shop en je
kan gelijk van Ct-ers hun werkje bewonderen ze hebben allemaal even mooi gemaakt.

Volgende kaart doet mee van Whiff of joy Challenge #127

Ik wens iedereen een hele fijne weekend tot gauw!!! Bye bye

Maranda xx
    





4 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Ik kijk met plezier naar jouw creaties,
woww wat heb je ze schitterend
gemaakt, het zijn hele mooie
patronen ☺

Een heel fijn weekend met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ¤
{Heidebloempjuh}

Astrid zei

Schitterend Maranda, allebei ze zijn echt super super mooi.
Groetjes Astrid

Hanny zei

Wat een supermooie creaties heb je gemaakt, ik vind ze allebei ontzettend mooi gemaakt, groot compliment hoor.
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

marion zei

superschattig zeg, leuk dat je meedoet bij WOJ, heel veel succes, liefs, marion