woensdag 1 januari 2014

                                   Whiff of joy Projects
Hallo allemaal!!
ik wilde jullie deze projecten laten zien die ik paarmaanden had gemaakt voor whiff of joy team, whiff of joy had een DT Call en ik waagde een gokje, maar helaas ben ik niet geselecteerd. ik had 3 projecten gemaakt één daarvan is een kerst handschoen bekleed met muzieknootjes en stempel van Whiff of joy Lizzie with licorise afdrukje heb ik ingekleurd met distress inkt, en zuurstok heb ik bewerkt met crackel paint,  kerst lint wit/rood, met gemberkoekjes, knoop met kerstbelletjes eraan, Stempel afdrukje merry Christmas  art is van de Action, Kerstboom heb ik zelf uitgeknipt en versiert met kerstslinger en plakparel, en met echte zuurstok erbij gedaan.


tweede project heb ik een kerstdoosje gemaak, met daarin Whiff of joy stempel Feeling better in the morning deze patroon  heeft Jolanda gemaakt van Cards-Etc.Shop, kan lekkere snoepjes/chocolaatjes erin stoppen. ik heb bekleed met bloemnetjes en houten vogeltjes.

 

                              
Deze Derde project is een Pizza doosje, met hele leuke bekende stempel van Whiff of Joy Henry with love Ballon  ingekleurd met Distress Inkt, Glitter bekleed met star dust, Scrap papier is van Studio Light, achter afdrukje heb ik bekleed met wolkjes net of henry echt in de lucht vliegt, en stikker kant gebruikt, touwtjes eromheen, hartjes stempel is van art

binnenkant van 't doosje is ook bekleed met scrap papier van Studio Light, stempel Hugs and kisses. met snoepjes d'r in gedaan
Ik wens iedereen nog een hele fijne dag toe!!

Groetjess Maranda

6 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Je mag trots zijn op je mooie en
geweldige creaties, ze weten niet
wat ze missen, maar wij blijven
genieten hoor van al het moois wat
je ons laat zien !

Een heel goed begin van het nieuwe jaar
met heel veel leuke dingen en knutselen.
De allerbeste wensen voor 2014,
op een mooi en creatief jaar ☺

Veel liefsss van Erica ☼

Astrid zei

Je hebt prachtige projecten gemaakt Maranda, geweldig.
Gelukkig nieuwjaar.
Groetjes Astrid

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Maranda, allereerst de beste wensen voor 2014, ik wens je een fijn, gezond en creatief jaar. Dat creatieve zit er wel in als ik deze mooie creaties zo zie Wat heb je dit allemaal leuk bedacht én gemaakt, ik ben vooral weg van dat "handschoen"-geschenkdoosje, top, lieve groetjes Miranda

Marianne zei

Ziet er prachtig uit en de beste wensen voor 2014.
Liefs, Marianne

Sandra zei

wat een leuke creaties maranda.Ook wil ik jou een goed en creatief 2014 wensen

Adriana zei

Maranda,
De allerbeste wensen voor 2014,
op een mooi en creatief jaar.
vind je creaties erg mooi gemaakt:)
groetjes Adriana
http://cardsfromproudgranny.blogspot.nl/