woensdag 15 januari 2014


Hoi iedereen!!! Vandaag is mijn verjaardag Hieper de Hiep hoera!! weer een jaartje ouder, maar eerst laat ik jullie een patroon van Jolanda zien,  deze patroon heeft  Jolanda ontworpen een Copic Color Mapje zie webshop  Card-Etc.Shop 
Dit is wel m'n laatste kerstkaart/creatie. die ik aan jullie laat zien  De kerst heb ik nou wel even gehad.
Henry the mouse blijft toch een leuke afdrukje. helemaal in 't kerst stijl. peperclip is van Timholtz
Tekst Afdrukje Joy en Christmas post is van Marianne design.
Tekst Jingle bells Jignle all the way is ook van Marianne design, met groene Knoopjes en touw gebruikt en met kant.
Pons afdruk is van bey avec.
je kan er ook iets lekkers tussen doen zoals; chocolade merci repen, en of koffie zakjes, leuk voor iemand kerstkaart te geven.
Cards-Etc.Shop staan nog meer leuke en mooie patronen, neem gauw een kijkje naar Card-Etc.Shop 
en ik ga weer verder m'n verjaardag Vieren!!! ik wens iedereen een hele fijne dag toe!!! tot gauw!!

Groetjes Maranda

6 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Gefeliciteerd meis met je verjaardag !
Je hebt er weer een schitterende
creatie van gemaakt, heel mooi ☺

Een hele fijne week met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼

Sandra zei

gefeliciteerd met je verjaardag en een enorm fijne dag en je kaartje is ook zeker weer erg leuk

bolletjelucky.blogspot.com zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en je hebt een heel leuk mapje gemaakt, leuk cadeautje ook...lieve groetjes Miranda

San zei

Mooie creatie heb je weer gemaakt Maranda !

Astrid zei

Ohhhh Maranda, dat had je moeten zeggen, ik ga je wat sturen hoor.
Oh oh, ben ik toch echt te laat.
Je creatie is helemaal geweldig zeg.
Liefs Astrid.

marion zei

hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, je creatie vind ik prachtig net als je bloglayout, liefs, Marion