zaterdag 14 december 2013

                                                Let's Get Bizzee MDF Lantaarn
Hallo allemaal, vandaag laat ik jullie mijn lantaarn zien MDF Lantaarn van  Let's Get Bizzee, ik heb het in kerststijl gemaakt,  de bovenkant heb ik met Martha Stuwart pons uitgeponst net ijspegels, en daarboven witte gaas, ik heb lantaarn aangekleed met scrap papier van My Minds Eye (the Merry day's of Christmas)
Hertjes komen bij de action vandaan, en ook zo leuke schattige magnolia Merry Christmas is en blijft toch een leuke stempel.
wat ik er ook bij heb gedaan zijn Kerstengeltje met kerstbesjes en kerstbal en eikeltjes ik heb ze wel een beetje met gesso verf gebruikt voor sneeuw effect. en voor de raampjes micca vel gebruikt, en met verlichting erin gedaan

Deze MDF Lantaarn is te koop bij Let's Get Bizzee, het kan ook in zomerse stijl op pimpen of anders, je kan alle kanten mee op. is echt heel leuk om iets leuks van te maken.
Ik wens iedereen een knutsel gezellige weekend toe!!!
 
Groetjes Maranda
 


3 opmerkingen:

Astrid zei

Mooi is je lantaarn geworden Maranda, lieve kleuren en leuke stempels.
Groetjes Astrid

Erica ♥ zei

Je hebt hem echt super mooi gemaakt
zeg, wowiee !
Een fijne en gezellige (knutsel) zondag gewenst ☺
Grtjsss en liefsss van Erica ☼

Marianne Schut zei

Wauw geweldig Maranda! Wat een pracht creatie! Super mooi gemaakt en ik ben helemaal verliefd op de hertjes! Geweldig! Liefs Marianne