vrijdag 6 december 2013

                   CT-er Let'sgetbizzee MDF Hekwerk uil
Hallo allemaal!!

heeft iedereen een leuke sinterklaasfeest gehad? alleen de wind is wel een ramp baahhh hoorde wind waait door de bomen. en de wind houdt nog wel even aan. maar goed ik laat aan jullie mijn werkje zien is van Let's get bizzee ik heb een heel leuk uil hekwerkje gemaakt, ik heb het niet al te druk gemaakt.
achtergrond heb ik dit keer geen scrap papier gebruikt het is van behang, en blaadjes uitgeponst met leuke bloementjes erbij gedaan. en daarbij op de achtergrond een vorm van een maan en ook die grappige rollende oogjes, met veertjes. Let's get bizzee heeft nog meer MDF houten Vormen echt super gaaf!
wens jullie allemaal fijne dag toe en alvast een heel goed weekend!!!

Groetjes Maranda

3 opmerkingen:

Astrid zei

Wat een prachtige creatie Maranda, heel apart met dat behang maar super mooi.
Groetjes Astrid

Sandra zei

Maranda , wat een superleuke creaties weer, erg mooi

Erica ♥ zei

Wat is dit gaaaaff, echt super !
Een fijne en gezellige (knutsel) week gewenst ☺
Grtjsss en liefsss van Erica ☼