maandag 9 december 2013

Christmas wreath
Hallo allemaal!! Hoe vinden jullie van mijn paarse kerstkrans? met die leuke afdrukje van magnolia en de zingende kat ernaast, beide afdrukjes ingekleurd met distress inkt. de achtergrond '' Last Christmas I gave you my heart''  en zijkant heb ik van dat spinachtige draad eromheen gedaan, net dat het een beetje uitziet op nevel mist. en sneeuwmarker heb ik van gebruikt.
voor de rest heb ik het zo gelaten, anders word het te vol.bloemen zitten enorm veel omheen, die krans had ik toen nog bij de action gekocht, ik zie ze jammer genoeg niet meer in de schappen liggen.

Groetjes Maranda

4 opmerkingen:

Christa zei

ben er helemaal gek van xx christa

Sandra zei

toppertje hoor maranda, ziet er erg mooi uit

Astrid zei

Jemig Maranda wat een schitterende krans zeg, helemaal te gek.
Je zus is er gek van, maar ik nog veeeeeeeel meer.
Groetjes Astrid

Erica ♥ zei

Hij is helemaal geweldig zo in het
paars, super !
Een fijn en gezellige (knutsel) week gewenst ☺
Grtjsss en liefsss van Erica ☼