woensdag 27 november 2013

DT-Let's Get Bizzee MDF 3-delig Ophangbord
Hoi allemaal!! Hoe leuk kan het toch zijn dat ik m'n eerste werkje aan jullie mag laten zien  het is een MDF 3-Delig Ophangbord van Let's Get Bizzee  De 3-Delig Ophangbord heb ik versiert met allerlei leuke materialen, begin onderste bord van
''Home'' Die letters heb ik toentertijd bij Kruidvat gekocht, ik denk dat kruidvat ze niet meer verkoopt, daarbij heb ik Houten Hart van de action, leuke touw eromheen gedaan met een zilver hart komt ook van de action vandaan, met daarbij geborduurde bloem, en kartonnen roosjes van Studio Light.
 "Sweet'' Ophangbord, leuke Kartonnen Vlinders is van Studio Light, ribbel Cardstock, met favoriete goeie oude bekende Tim Holtz Stans, veertjes met knoopjes en met Bolletjes lint, uiteraard niet vergeten mooie bloementjes bij gedaan.
 "Home'' Hekje is van Marianne design, Letters heb ik een kleurtje gegeven, ze waren wit ik heb ze met Glitter Glue van Gold een kleurtje gegeven, roze lint is van cc design, water druppels en ook ribbel Cardstock gebruikt,
 
Onderste met afsluiting een hartje komt ook bij de action vandaan, ik ben wel ontzettend benieuwd hoe jullie er van vinden? Gister Stond m'n werkje al op de Blog van Let's Get Bizzee, maar door een storing kon ik het helaas niet zo snel mogelijk op m'n blog plaatsen.
 
 
 
 
Van Let's Get Bizzee staan Op Blog/   Facebook staan nog veel meer leuke MDF Projecten
 
Tot Gauw allemaal!!!! iedereen hele fijne avond toegewenst
 
Groetjes Maranda

5 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Meid ten eerste gefeliciteerd dat je
in het team van LGB zit, echt leuk !
Je creatie is een toppertje, zo mooi
gemaakt, ik heb hem overal op FB al
voorbij zien komen, super !

Veel (knutsel) plezier nog deze week ☺
Groetjes en liefs Erica ☼

Sandra zei

erg ,leuk geworden wat een leuk idee weer voor een mooie creatie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Gefeliciteerd met je eerste dt-werk Maranda en wat een mooie binnenkomer..Ik vind hem heel gaaf, lieve groetjes Miranda

angelique (anlou) zei

hoi meis
het is een prachtig werkje wat je hebt geleverd meis.
ik herken het leuke roze bolletjes takje op de onderste meteen :)
je hebt hem toch wel met haarlak in gespoten hé, anders blijf je ze verliezen en dat is zonde toch...
knuffff

Ingen Kok zei

Wat een fantastische hanger!