dinsdag 3 september 2013

Verjaardag 's Kaart
 Morgen is Chantal Jarig, en ik heb deze verjaardag 's kaart voor d'r gemaakt.  ik had deze verjaardag 's kaart Zondag op de post gedaan, en maandag al in huis, dat is heel ook vlot gegaan.
Stempel afdrukje is van gorrjus Girls ingekleurd met Distress Inkt. Bloementjes stans benee is van Cheery Lynn. en bovenste is van Marianne Design. achtergrond heb ik bestempelt.
Ook heb ik Chalks gebruikt, de achtergrond leuke wolkjes effect van gemaakt, Zo hier en daar Groene Lint eromheen gewikkeld.
Goh! het is schiterend mooi weer buiten, en ik moet zo weer Jaaaaaa werken zoals gewoonlijks ff geen zin hahaha... het is zo weer tijd het vliegt voorbij. ik wens iedereen hele fijne dag toe!!!

Groetjess Maranda

6 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Wowww wat een schitterende kaart,
mooie bloemen ook ☺

Fijne (knutsel)week gewenst ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Astrid zei

Geweldig Maranda wat een mooie kaart zeg, en die bloemen en dat leuke groene lint.
Gaaaaffffff.
Groetjes Astrid

Hanny zei

Wat een geweldige leuke kaart, mooie kleuren en details en wat heb je dat lint toch leuk gedrapeerd!
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Sandra zei

mooi geworden maranda
gr sandra

Anja zei

een hele mooie kaart is dit en wat een lieve stempel he.Ik heb deze ook, jammer genoeg gebruik ik haar te weinig.
Fijne dag lieve gr Anja

Janine Vegter zei

lief hoor