zaterdag 10 augustus 2013

                  Verjaardag's Tasje                                  
          
 Goeiedag allemaal!!
Ben er weer!!! ik heb een leuk Verjaardag's Tasje gemaakt, ik ben zoo bezige bij BBBZZzzz hihi!! afdrukje van magnolia heb ik ingekleurd met Distress Inkt. ik heb voor de grap een pluise bolltje erop geplakt zie afbeelding hier onder. en Stickles Star Dust, geeft ook mooi glimmetje effect. En ik heb ook een witte Pen Gebruikt op de wangen aangetipt en rond omheen de afdrukje heb ik liguid Pearls White Opal. is tie niet scheeeetig?

Deze onderste afbeelding heb ik een foto van de zijkant gemaakt. takst ''Happy Birthday'' is van Art Talent van de Action, en Tekst Afdrukje ''Je bent Jarig'' met een leuke rolhouder erbij gebruikt.
Bloemen die had ik toen bij Scrapwinkel Den Helder gekocht die er nu helaas niet meer is. heel jammer!!!



Zoals je ziet op 't tasje schijnt er bij ons de zon, wel frisjes en ook gelukkig niet benauwd...Ppffhhooee afgelopen week was het wel heel erg warm hoor, Zo had het van mij ook niet gehoeven, Nou dat het gelukkig wat opfrist heb ik weer zin om te Scrappen, ik had totaal geen fut voor te scrappen, ik denk dat iedereen er wel zo overdacht?  het is toch wat met mij!! hahaha
                                    
Iedereen tot gauw maar weer!!

Groetjes Maranda!!!

6 opmerkingen:

Astrid zei

Een schattig tasje Maranda, leuk hoor met dat van je bent jarig.
De kleuren zijn mooi en het afdrukje geweldig gekleurd.
Groetjes Astrid

Sandra zei

wat een supertasje en wat een mooie kleuren
gr sandra

Erica ♥ zei

Wat een schitterend tasje, die heb je
echt heel erg mooi gemaakt ☺

Groetjesss Erica ☼

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Maranda,wat een schattig cadeau-tasje, daar hoeft toch niets meer in? haha..Ik vind dat je het bijtje heel leuk gekleurd en versierd hebt en dat rolletje met tekst is echt súpergaaf,ik heb genoten van je creatie,lieve groetjes Miranda

Hanny zei

Wow, wat een schitterend tasje heb je gemaakt, de materialen op een hele mooie manier verwerkt en de kleuren zijn fris en zomers.
Ik persoonlijk vind dit weer ook aangenamer, vandaag toch nog lekker in de tuin gezeten en heb nu ook meer zin om weer wat te ondernemen. Lekker genieten zo, fijn weekend.
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

aboutmepersonal zei

Wat een schatje zeg

Groetejs
Patricia