woensdag 28 augustus 2013

Toffee Box
 

Hey hallo iedereen!

Deze keer heb ik weer een toffee doosje opgepimt, zijkanten heb ik met naald en draad eraan gebreid, was wel een werkje, maar dat hindert helemaal niet zo hou ik me van de straat niet waar, en die knoopjes jawel wederom bij de action gekocht, je had van allerlei kleurtjes, ik zie ze nu niet meer in de schappen, wie weet komt het ooit eens terug. daarnaast heb ik ribbel cardstock met een beetje gesso wit geverfd en ik heb een stans gebruikt van cheery lynn Polynesian Sails Oval DL153 en leuke bruine draad lint heb ik aan vast geniet.

Voor de rest allemaal weer aan het werk, is wel even wennen hoor!! ik ben nu al weer toe aan vakantie hahah... nu nog helaas even niet moet er even langggg op wachten. wel mooie weer we genieten er allemaal nog van we mogen absoluut niet mopperen.
tot gauw allemaal!!!

Groetjes Maranda

5 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Maranda,wat heb je dat leuk gedaan,dat is toch hardstikke leuk om te geven én om te krijgen(lekker ook,mmm). Een heel leuk uitgevoerd idee,lieve groetjes Miranda

Astrid zei

Prachtig Maranda een erg mooi doosje zo gepimpt.
Geniet maar lekker hoor van het mooie weer, nu kan het nog.
Groetjes Astrid

Anja zei

Weer heel erg leuk!!
En die knopen zijn geweldig.

Lfs Anja

Erica ♥ zei

Schitterend heb je dit gemaakt, en
zo mooi met het stik randje ☺

Een gezellige (knutsel)week nog ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Hanny zei

O Wat ziet er dit leuk en nog eens lekker uit haha. Je hebt er werk van gemaakt hoor maar het resultaat is prachtig.
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl