zaterdag 17 augustus 2013

Candy Box
Hallo Allemaal!
Het is weer eindelijk weekend!! een weekend om rustig te kunnen Knutselen, ik heb een Candy Box gemaakt voor m'n Oma, M'n Oma is Morgen Jarig. Papier komt van de action vandaan, het lijkt net Tilda Papier, echt heel mooi.

Verder heb ik Roosjes en Stuifmeel en Glitter erbij gedaan. en natuurlijk ja het is niet voor niets genoemd naar Candy Box, Zoals gewoonlijk hoort er iets lekkers bij, en Natuurlijk Chocola van After Eight (Pepermunt Chocola) ik zat te kijken voor vierkanten Blokken chocola ik zie ze nergens, maar ja after eight is ook goed het past er net allemaal in.

Ik wens iedereen een hele fijne Knutsel weekend toe!!

Groetjes Maranda

7 opmerkingen:

Astrid zei

Ook al zo mooi, je moeder en je zus waren ook al zo goed bezig.
Je candy box is werkelijk prachtig Maranda.
Daar zal ze blij mee zijn.
Liefs Astrid

Christa zei

mooi hoor maran xx christa

Sandra zei

wat een leuk idee weer maranda
gr sandra

Erica ♥ zei

Van ♥-e gefeliciteerd met je moeder,
en een hele leuke dag gewenst morgen,
je hebt een schitterende candy box
voor haar gemaakt, toppie ☺

Gezellig weekend, liefs Erica ☼

Anja zei

HB 2 u Mama!

En wat een geweldig papier zeg en ook nog van de Action.Altijd als ik bij de action ben is er echt vreselijk papier!Kan gewoon nooit iets leuks vinden echt van dat flut papier,bah.(lol)En dit is echt een leuk doosje.Wil je dan ook nog een fijne dag wensen.

Lfs Anja Xxx

Karin zei

Dat ziet er super uit zeg!
Gr. Karin

Janine Vegter zei

ziet er ook leuk uit!