donderdag 25 juli 2013

Product CC Design Rubberstamps Douchgel/Shampoo box

Hallo allemaal!!
Tijd voor Nieuwe Creatie aan jullie te laten zien van Product CC Design Rubberstamps ,
deze keer heb ik een Douchgel/Shampoo doosje gemaakt, Leuk voor iemand cadeau te geven of voor Moederdag.
ik had deze patroon ergens op blog gezien, en ik kon het niet laten om deze leuke creatie doosje te maken.
Papier die ik hiervoor hebt gebruikt is Authentique paper pad, hele leuk vintage achtig paper pad, echt heel mooi!
Lichte en Donkere roosjes heb ik erbij gedaan, en leuke ponse takjes en roze gaas gebruikt.
 Deze foto afbeelding laat ik zien dat ik 3 shampoo flesjes op hebt gepimpt met hele leuke stempel afdrukje
 ''Alphabet Stamp'' en Follw Your Heart is van ''Jg.deni Designer for Studio G''.

 Zie Onderste Afbeelding  Stempel Tekst afdrukje Make a Wish is ook van ''Studio G''
Producten die ik vanuit  CC Design Rubberstamps  hebt gebruikt zijn;
 
 
Wens iedereen een hele fijne week toe!! tot gauw!!
 
Groetjes Maranda 
 
  

6 opmerkingen:

Lia zei

Superleuk, echt een top cadeautje zo, mooi papier gebruikt, jammer dat je niet meer weet waar je het zag!
groetjes Lia

Ilonka zei

Wat een superleuk kadootje.

XXX Ilonka

Astrid zei

Ohhhh Maranda wat een leuk kado zeg, ik vind het super.
Groetjes Astrid

Sandra zei

dit ziet er wel weer heel erg leuk uit
gr sandra

Hanny zei

Geweldig, dit heb je prachtig gemaakt en wat een schitterende manier om dit cadeau te geven.

liefs Hanny
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Jeanet van der Lee zei

Wat een ontzettend gave set is dit geworden Maranda, geweldig!