donderdag 18 juli 2013

DT CC DesignRubberstamps Aardbei mandje


Hallo Allemaal!!

Hoe vinden jullie van mijn Aardbeien mandje? ik dacht laat ik eens echte zomerse creatie van maken.
echt geweldig spullen heb CC Design Rubberstamps, Producten die ik vanuit CC Design hebt gebruikt zijn;

*Aunthentique Lovely Bundle 6x6 Paper Pad
*May Arts Ivory/Pink Checkered Ribbon
*Queen and Co.Light Pink Twinkle Goosebumps

Eigen gebruikte materialen die ik heb gebruikt zijn; stempel afdrukje van Nicole verkooijen  (pluk deze dag en maak er iets moois van) Witte bloementjes van de action. Pons afdrukje is van by avec.
Volgende week zien jullie mijn volgende Creatie op mijn blog.

Wens iedereen een hele zonnige dag toe!!

Groetjes Maranda

8 opmerkingen:

Christa zei

heel gaaf!!! xx

Sandra zei

superleuk ziet er goed uit
gr sandra

Hanny zei

Wat ziet er dit leuk uit zeg, echt zomer! Je hebt die aardbeien erg mooi gemaakt en wat leuk om ze in zo'n mooi mandje te kunnen doen ( of ervoor te leggen). Erg mooi.
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Astrid zei

Ohhhhh Maranda, wat een leuk mandje zeg, wat heb je dat super gedaan.
Ik vind het geweldig.
Groetjes Astrid

Anneke zei

Ooh helemaal te gek Maranda!! Super leuk gedaan die aardbeitjes :)
Groetjes Anneke

Crea Astrid zei

Wowww, wat een prachtige creaties heb je gemaakt. Lekker zomers. Aardbeien eet ik als ik kan dan wel elke dag. Zo lekkerrrr.
Hier ga je vast mee in de prijzen vallen.

Groetjes, Astrid.

Crea Astrid zei

Hoi Marnada,

Ik zag net op mijn blog dat je een berichtje had achtergelaten, dat ik gewonnen heb. Is het met een kaart??? Maar waar dan bij, want ik kan het niet vinden. Ik heb wel gezien dat ik gisteren bij Teresa de candy had gewonnen. Bedoel je dat????

Groetjes, Astrid.

aboutmepersonal zei

oooo wat super schattig gemaakt zeg

Veel liefs
Patricia