donderdag 13 juni 2013

Mijn eerste DTproject voor CC Designs Rubberstamps



Hoi allemaal,

Eindelijk mag ik het zeggen , ik zit een een nieuw DT TEAM van CC DESIGNS RUBBERSTAMPS ( het oude ALL That Scraps), ben helemaal happy.
Ik mag van hun de andere spullen promoten die hun ook in de winkel verkopen.
Van de week kreeg ik dus een heel gaaf pakketje binnen en daar heb ik dit kleine canvasje mee opgepimpt .
Dit heb ik gebruikt :  klik op de linken voor de producten in de shop


Uit mijn eigen voorraad de gorjuss girl stempel .

En vinden jullie het leuk?, elke maand maak voor CC Designs rubberstamps 3 projekten de volgende komt volgende week 
Groetjes xx Maranda

6 opmerkingen:

Sandra zei

ziet er weer erg mooi maranda
En natuurlijk gefeliciteerd
gr sandra

bolletjelucky.blogspot.com zei

Gefeliciteerd Maranda,dat is leuk nieuws en je maakt meteen een leuke binnenkomer! lieve groetjes en succes,Miranda

Janine Vegter zei

gaaaf zeg
jaloersss..op een gezonde manier hoor

Hanny zei

Gefeliciteerd Maranda, wat ontzettend leuk en natuurlijk ook voor hen dat jij ja gezegd hebt.
Dit is weer een waar kunststukje, prachtig gemaakt!
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Riet zei

Wat geweldig gemaakt Maranda.

Liefs Riet.

Lunéa Bidouille zei

Hi Maranda ^^

So nice ! i love Gorjuss !!!
So happy to be your patner in this DT adventure !!

Hugs from France

Lunéa♥
http://luneabidouille.canalblog.com/