maandag 20 mei 2013

Schilderij




Hallo Allemaal!!

Zo ben uit geknutseld even zo bakkie koffie doen, heb ik wel verdiend!! hihi!
Deze schilderij had ik nog op m'n kamer liggen, nog van de workshop geweest ik kwam er maar niet aan toe om 'm eens een keer op te pimpen, ik dacht ach!! pimp 'm zo wel ff op en VoilĂ   gelukt!! ik heb die leuke bruine kronkel cardstock gebruikt en een beetje met gesso verf erop gesmeerd. Bloementjes, roosjes, veertjes erbij gedaan, waterdruppels, meeldraadjes, Houten Vlindertjes, en gaas. en finish Touch  Glitter Glue.

Groetjes maranda

7 opmerkingen:

Riet zei

Wat is dit prachtig gemaakt zeg.

Liefs Riet.

Astrid zei

Geweldig zeg, wat heb je dat schitterend gedaan.
Groetjes Astrid

Hanny zei

Wow, wat is dit geweldig mooi, wat zal dat leuk staan straks,
liefs Hanny♥

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat een plaatje,daar hoeft niets meer in ;) mooi hoor! lieve groetjes Miranda

Sandra zei

mooie foto of iets anders erin en dan ben je helemaal klaar maranda
gr sandra

Erica ♥ zei

Wat ziet dit er mooi uit zeg, woww
wat super leuk ☼

Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
lieve grtjsss Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

San zei

Wat een plaatje !

* Super bedankt voor je leuke kaartje !!

Groetjes San.