dinsdag 7 mei 2013

Er is er één jarig


Dag allemaal!!
Zoals jullie zien is er één jarig Astrid Deze leuke 4 kanten doosje met laatjes heb ik voor astrid gemaakt.
Natuurlijk hoop ik dat ze het heel leuk vind, dat zal vast wel zo zijn.  Er zijn trouwens wederom weer hoop jarige, goed voor de knutsel zo hou ik me van de straat.
Jullie zien gauw weer mijn volgende Creatie, Astrid Nogmaals Van hartelijk Gefeliciteerd met je Verjaardag maak er een top dagje van.

Groetjes Maranda 


Gebruikte Materialen; Magnolia afdruk, houten vlinders action, Parelketting en Roosje Xenos, Bloemenlint en kant en Brads Simpelscrappen (winkel helaas Gesloten) Distress Inkt. Paper pad ''Pixie Glen Collection'' Stickles ''Star Dust'' Liquid Pearls White Opal , Petal Pink.

6 opmerkingen:

Astrid zei

Dank je wel Maranda, ik heb het pakje nog niet binnen maar volgens het trace nummer wordt het vandaag bezorgd, ik ben wel op mijn werk, maar ga het na mijn werk ophalen, dank je voor de felicitatie.
En ik kan nu al een beetje genieten van je creatie, maar ben zeeeeeeerrrr benieuwd hoe het er in het echie uit ziet.
Liefs Astrid

Hanny zei

OO Wat een schatje, schitterende kleuren en materialen gebruikt, een toppertje.
liefs Hanny♥

Erica ♥ zei

Zo Maranda, wat heb je dit schitterend
gemaakt zeg, helemaal te wowww.
En zo te lezen gaat Astrid er heel
erg blij mee zijn ☼

Fijne knutselweek nog gewenst ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Janine Vegter zei

wat een lieffie

Riet zei

Wat een prachtig doosje Maranda.

Liefs Riet.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat heb je een lief doosje met laatjes gemaakt voor Astrid,echt leuk om ergens weg te zetten en héél lang van te genieten...lieve groetjes Miranda