zaterdag 23 maart 2013

Wagonkar




 
Hallo Allemaal!!
 
 
M'n Vader is vandaag 60 jaar geworden!!! Hieperdepiep Hoera!!!! 
Ik heb wel een leuk wagonkar voor m'n Vader gemaakt, Deze leuke wagon heb ik van Scor-pall  (Afbeelding kan je zo uitprinten) wielen heb ik bestempelt "Speciaal voor jou'' van Art Talent heb ik toen nog bij de action gekocht. met Brads ook van de action. wat staat er veel wind hier in Den Helder BBrrrrrr ik ga gauw weer een bakkie koffie doen en straks overheerlijk gebakje erbij HHmmmmm. Smul Smul.....
 
Janine is vandaag ook gelijk Jarig Gefeliciteerd Janine!!!!
 
Groetjes Maranda

3 opmerkingen:

Riet zei

ohhh wat heb je dit geweldig gemaakt.

Liefs Riet.

Anneke zei

Ooh helemaal geweldig Maranda! GRoetjes Anneke

annie zei

Marandaaaaaaaaaaa wat heb je dat leuk gedaan voor je vader !!liefs annie