zondag 10 maart 2013


                                             Koffer
 


Hallo Allemaal!!!

M'n Moeder Thea is vandaag Jarig Hiep Hiep Hoera !!!! en daarom ben ik afgelopen week heel Creatief te werk gegaan,
Ik heb een koffer voor m'n Moeder gemaakt, wat vinden jullie ervan?
Scrappapier is van ''graphic 45 unique papercrafting  le romanique Collection'' Hart vorm is van Magnolia Doohickey sleutelhanger is van Timholtz. Tekst Afdrukjes Eline van mariannedesign
Met mooie roze roosje erbij en Lichte groen Freubel lint.
In 't koffer heb ik Therme Douchegel Lotus en van Kneipp Body Lotion erbij gedaan en ook niet vergeten envelop met inhoud erin gedaan. ik ben nu al weer bezig met de volgende creatie m'n vader is de 23 jarig en janine van verjaardags's kalender ook de zelfde dag als m'n vader jarig. word hier vol op geknutseld altijd goed!!!

Groetjess Maranda


6 opmerkingen:

Jopie zei

Hoi Maranda
Super gemaakt dit koffertje voor je moeder zal ze geweldig vinden en ook van harte gefeliciteerd.
groetjes jopie

Amanda zei

Wauw, wat een schitterende creatie voor je moeder, en gefeliciteerd natuurlijk.

liefs Amanda

Astrid zei

WOW Maranda, schitterend zeg, en van harte gefeliciteerd hoor met Mams.
Wat zal ze kadootjes van jou en Christa leuk vinden.
Groetjes Astrid

San zei

Super gaaf vind ik je koffer ! en van harte gefeliciteerd met je moeder .

Sandra zei

wat een supercreatie weer maranda, gefelciteerd met mams
gr sandra

bolletjelucky.blogspot.com zei

Alsnog van harte Maranda en wat een beauty van een koffertje heb je gemaakt,ontzettend leuk om zo een cadeau te geven/krijgen,lieve groetjes Miranda