zaterdag 30 maart 2013

                            Cadeaudoosje Baby Draaikaart Slabbertje
                
 
Sweet Treats Acollade

M'n Collega is vorige week Oma geworden en ben ik dus als een creatieve bij aan de slag gegaan. en ook voor de moeder heb ik iets leuks gemaakt een draaikaart baby Cadeaudoosje en voor de oma heb ik een Sweet Treats Acollade gemaakt. ik had gisteren die 2 cadeautjes aan ze gegeven en ze vonden beide superrr lieff!!!
zijn aardig wat jarige in de maand maart zeg!! de rust is gelukkig nu gekreed. En ik ben nog iets verkouden ook dat nog, ik knap nu wel weer een beetje op, ik voelde mij zo belabbert.baahh!! komt wel weer goed!! even rust van 't weekend heerlijk!!
ik zal de matrialen opschrijven die ik hiervoor heb gebruikt;

Deze 2 Patronen zijn van Jolanda Cards.Etc.Shop. is zo'n!! Leuke Draaikaart babydoosje
2 Stempel afdrukjes zijn van Whiff of Joy ook zoooo schattig!!! tekst afdrukje ''It's a Girl is van Art Talent (action) tagje is van Magnolia (Doohickeys) roosjes heb ik toen nog bij de kruidvat gekocht, roosjeslint heb ik bij simpelscrappen gekocht, die nu jammer genoeg er niet meer is. Zachte Veertjes achter 't afdrukje geplakt. Houten Bloementjes is van Xenos en ook die roze parel en die gele/wit bloem heb ik bij xenos gekocht. en ik heb Paperpad papier My Minds eye gebruikt. In 't slabberdoosje heb ik rompertjes erin verstopt leuk kraamcadeau om zo weg tegeven toch? en natuurlijk niet vergeten jawel merci choclaatjes erbij gevoegd.

Ik wens iedereen hele fijne paasdagen toe!!

Groetjes Maranda

7 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Wat een schitterende creaties heb jij
gemaakt zeg, super, en van die mooie
kleuren en de stempels zijn ook al zo
geweldig, mooie kleuren ook, toppie ☺

Een gezellig (paas/knutsel)weekend gewenst ☺
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl

Astrid zei

Wat ziet het er allebei schitterend uit Maranda, erg leuk .
Groetjes Astrid

marion zei

Schattig zijn ze !! Fijne paasdagen, liefs, Marion

Sandra zei

leuk ziet er goed uit

Hanny zei

Wow, wat zijn dit weer schitterende creaties zeg. Die slaaberkaart/doos is wel echt superleuk gemaakt, wat een ontzettend lief stempeltje, nou ja, die andere ook hoor hihi. Ik vind deze creaties helemaal top!
Fijne Paasdagen, liefs Hanny♥

Riet zei

Wat schitterend gemaakt Maranda.

Liefs Riet.

#Sandra# zei

Wat een mooie creaties heb je weer gemaakt!!
Gr San