woensdag 27 maart 2013

Cadeau Bon



Hallo Allemaal!!!

Deze Cadeau Bon Patroon heb ik van Jolanda van  Cards-Etc.ShoDeze cadeau Bon heb ik gemaakt voor m'n Tante Emmy, die aankomende vrijdag jarig is. 
Hele Leuke Afdrukje is van Whiff of Joy met op de Cupe Cake Pareldruppel, is Ingekleurd met Distress Inkt. Tekst afdrukje Cake Present is van Art Talent (action Stempel) tag met ''Jarige Hoera!'' kanten beinkt leuke vorm bloementjes. ik had die leuke ''Congratulations'' labeltje met ''Birthday'' vind ik zo leuk ik dacht maak maar gebruik van. hier en daar Houten Bloementjes erbij gedaan. En Postzegels Tagjes. 

Groetjes Maranda

6 opmerkingen:

marion zei

Prachtig patroontje en Henry staat er schattig op, superleuk ! Liefs, Marion

Sandra zei

erg leuk maranda

Karin zei

Dat ziet er leuk uit!
Gr. Karin

Riet zei

Wat prachtig gemaakt.

Liefs Riet.

Suze Kranendonk zei

Heel mooi Maranda je zal het maar krijgen voor je verjaardag geweldig.

lieve groetjes Suze

Erica ♥ zei

Wat een schitterende kaart, mooie
stempel, en je kaart heeft ook een
leuke vorm, en kleuren ☺

Een gezellig (paas/knutsel)weekend gewenst ☺
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl