zondag 31 maart 2013

Butterfly Box

Hallo Allemaal!!

En hebben jullie van de 1ste paasdag genoten? hopelijk niet te veel chocolaatjes gegeten?
Ik heb Een Vlinderdoosje gemaakt deze patroon is ook van Jolanda Van Card-Etc.Shop is tíe niet leuk?
Stempel afdrukje is van ''Whiff of Joy maya'' ik vind die stempel zo lief!! Tekst afdrukjes heb ik van internet ''Butterfly Kisses'', ''Birthday Wishes''
Bloementakjes had ik toen nog bij de action gekocht. Hier en daar Vlindertjes, en Bloementjes

Deze Vlinderdoos doet mee met de Volgende Challenges;

                                                                                              Whiff of Joy Challenges
                                                                                              Anmacreatief Challenges
Groetjes Maranda

10 opmerkingen:

Sandra zei

erg leuk

Thea zei

wat een mooie vlinder kaart prachtig Mam xxx

Karin zei

Wat een schatje, erg mooi!
Gr. Karin

Christa zei

prachtig zussie xx

#Sandra# zei

Woww mooi zeg!!

Gr San

Erica ♥ zei

Wat gaaf gemaakt zeg, mooie vorm,
vlinders doen het altijd goed toch ☺

Een gezellig (paas/knutsel)weekend gewenst ☺
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl

Hanny zei

Wow, dit is ook alweer zo'n mooie creaties, het lijkt wel of je ze zo uit je mouw schudt hihi. Mooi gemaakt hoor, ziet er prachtig uit.
liefs Hanny♥

Marianne zei

Ziet er helemaal te gek uit.
Lieve groetjes Marianne

marion zei

prachtig kaartje, leuk dat je meedoet bij onze WOJ challenge, ik wens je heel veel succes, liefs, Marion

Holly AKA KopyKat zei

OMGosh this is so adorable!!!