zaterdag 22 december 2012

Kerstkaart
Goeiedag allemaal!!

We leven nog!!hahahah..... ik heb nog geen alien gezien pppfffhhahaha zoals ik hoorde op de radio dat de franse mensen helemaal in uniform ufostijl zijn verkleed om aliens op aarde te verwelkomen, Nou!!!! hoe bizar kunnen mensen zijn zeg! hahahah de wereld is gewoon rot. gekke mensen heb je op de wereld. maar goed!!
we gaan gewoon weer vrolijk creatiefs doen. dit is wel de laatste kerstkaart die ik bovenste afbeelding heb gemaakt. op naar februari valentijn wat zal ik daar nou op iets gaan verzinnen?
maar eerst wil ik jullie allemaal! hele fijne en gezellige feestdagen toewensen!!!

Groetjes Maranda 

4 opmerkingen:

Irene zei

Gelukkig hadden de Maya's het niet bij het rechte eind (nou ja de mensen die het verkeerd interpreteerden dus) en we gaan gewoon heerlijk door met freubelen en van elkaar creaties genieten.
Fijne dagen Maranda en een super 2013!!

xx Irene

Sandra zei

Een supernieuw kaar toegewenst door maranda, en wat een leuke kaart heb je gemaakt
gr sandra

Karin zei

Leuk Maranda!
Gr. Karin

San zei

Wat een leuke tag en potjes heb je gemaakt !