vrijdag 9 november 2012

Verjaardag's Tasje



Hoi Hoi!!!!
Heb weer wat Leuks Gemaakt een verjaardag Tasje, was voor Mieke die al jarig is geweest! ik weet niet of deze tasje goed aan is gekomen?
Stansen zijn geweldig, ik vind ze Leuk!!! vooral die wolken van memory box, en die boom, vogel/-huisje en gras stans zijn van Marianne Design, afdrukje van magnolia heb ik ingekleurd zoals gewoonlijks met Distress Inkt.
ik ga zo weer werken, Bijna!!!! Weekend Yes!!! kan ik weer fijn knutselen, ik ben nu bezig met kerst kaarten en Creatie's te maken. en nu deze keer weer iets anders. een potje van hak. zoals jullie dat al eerder hebt gezien op Christa d'r blog. ik ben benieuwd morgen of t verf wel goed uit pakt. we zullen zien!!! als 't af is laat ik het op m'n blog Showen!! Tot Gauw maar weer!!!

Groetjes Maranda



10 opmerkingen:

nicolet zei

Ziet er weer helemaal toppie uit Maranda!
Groetjes nicolet

Heleen zei

Wat een geweldig tasje!
Lieve groetjes, Heleen

marja zei

Wat een schitterend tasje, zoveel mooie details, super!!

Lieve groetjes Marja.

Riet zei

Wat een schitterend tasje Miranda.

Liefs Riet.

Karin zei

Wat een leuk, vrolijk tasje! Fijn weekend, gr. Karin

*~Patries~* zei

mooi hoor

Liefs,
Patricia

Sandra zei

Je tasje is super geworden hoor maran en eh............. ook al aan de potjes groente. We gaan je resultaat zeker zien morgen
gr sandra

Ilonka zei

Wat een supermooie tas !!

Lieve groetjes Ilonka

*~Patries~* zei

Er staat iets voor je op mn blog http://xx--patries--xx.blogspot.nl/2012/11/2de-liebster-award.html

Veel liefs,
Patricia

Anita zei

Wat een schitterend tasje, geweldig!
Groetjes, Anita