zondag 23 september 2012

Draaikaart Kadeaudoosje Baby Slab
                                            
Dag Allemaal!!

Deze 2 afbeeldingen is een Draaikaart Doosje Baby Slabbertje, jolanda van webshop Cards.etc.Shop heeft deze hele leuke patroon bedacht.
je kan 't draaien de tekstafdrukjes heb ik erbij gedaan ''welcome baby, Gefeliciteerd en follow you're dreams''
ik vind m echt heel leuk ook om als cadeau weg te geven, daar gaat t eigenlijk ook om he. alleen ik heb even geen inhoud bijgedaan. was wel even leuk geweest voor de achtergrond decoratie hihi.
ik ga weer even verder knutselen, ik moet nog ff veel inhalen!!

Groetjess Maranda


6 opmerkingen:

Sandra zei

wat een superleuke creatie heb je weer gemaakt Maranda
gr sandra

Karin zei

Wat een ontzettend leuk tasje heb je gemaakt Maranda!

Riet zei

Wat is dit schitterend gemaakt.

Liefs Riet.

Anita zei

Wat een geweldig leuk tasje!
groetjes, Anita

Anneke zei

Super leuk cadeaudoosje heb je gemaakt Maranda :)
Groetjes Anneke

Ilonka zei

Wat een leukerdje. Prachtig papier gebruikt

Groetjes ilonka