zaterdag 16 juni 2012

                                                            Verjaardag's kaart



Dag allemaal!!
Verjaardag's kaart voor sandra gemaakt ze was afgelopen woensdag jarig geweest, Sandra nog van hartelijk Gefeliciteerd met je Verjaardag!!!

Afbeelding hierboven heb ik close up foto van gemaakt, Bloemstans van magnolia heb ik met micca uitgestanst. en dan nog met een verf laagje er omheen gesmeerd. De afdrukje van Magnolia heb ik met Distress inkt ingekleurd en een beetje hier en daar Verschillende kleuren mix van gemaakt.

Groetjes Maranda

11 opmerkingen:

San zei

Ik vind 'm zo mooi he ! hij staat te pronken op de kast hiero hoor !!

Groetjess San.

Suze zei

Wat een liefje Maranda, leuke kleur toppie.

Lieve groetjes Suze

#Sandra# zei

Wat een leuke kaart Maranda, en die bloem van mika dat is wel erg leuk zeg!!

Groetjes Sandra

Lia zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, mooie bloem,
groetjes Lia

Marga50 zei

Wat een hele mooie kaart heb je gemaakt. Groetjes Marga.

Riet zei

Wat een schitterende kaart Maranda,leuke stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.

m@deliefjuh zei

wat een super gafe kaart heb je gemaakt!

Sandra zei

superkaart hoor maranda
gr sandra

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Maranda,wat een mooike,ik ben weg van je bloem en het gebruik van dat jute waar je de letters op geplakt hebt.Ook het kleuren met distress gaat je goed af,ik snap dat je zus hem te pronk heeft gezet,kan ze er lekker van genieten,groetjes Miranda

Amanda zei

Geweldig kaartje, en wat gaaf gedaan met dde bloem.

liefs Amanda

*~Patries~* zei

heel mooi kaartje zeg

liefs patricia