zaterdag 2 juni 2012

Patroon #21 Tuinbankje Cadeudoosje





Goeiemorgen allemaal!!
kijk's wat een leuk patroon die wij van Jolanda mochten maken!! je kan 't bankje omhoog halen en iets leuks erin stoppen. Nou is het niet een geweldig mooi Patroon?
ik had een leuk idee van gemaakt, heb ik die afdrukje van magnolia bovenop 't bankje gezet.en ik dacht is een bijtje dan maak een een 'tekst' ZZZoomaar... voor de opfleur heb ik een bloem en kraal erbij gedaan.
Er zijn nog meer designers die deze patroon hebbe gemaakt zie op blog van Cards-etc.Shop 
Iedereen een heel goed weekend !!!

Groetjess Maranda

7 opmerkingen:

Irene zei

Meis wat is dit superrrrrr leuk, zelfs een kussentje op de bank, enig!!!

Liefs, Irene

Riet zei

Wat een prachtig bankje heb je gemaakt Miranda.

Liefs Riet.

Sandra zei

Je bankje is super leuk geworden, jammer genoeg heb ik geen printer dus kan de patronen niet bestellen. Neem tenminste niet aan dat ze ze uit zal printen en opsturen.
Gr sandra

Marianne zei

Heel leuk gedaan Maranda.
liefs, Marianne

Annemarie en Merit zei

wat een ontzettend leuk bankje, super leuk gemaakt.

liefs Annemarie en merit

Cards by Jol zei

wat heb je dit geweldig leuk gemaakt, heel mooi.

groetjes jolande

Astrid zei

WOW Maranda wat een leuk bakje zeg, schitterend.
Groetjes Astrid