zaterdag 9 juni 2012

Cadeaudoosje


Hallo Allemaal!!
Wat een rot weer he!! Bahh!! dan maar weer binnen blijven en aan de knutsel. Ik heb een doosje voor Chyntia gemaakt, Chyntia was 7 juni garig geweest en ze gaf een verjaardag's candy, en de opdracht was maak iets in 't roze, en heb ik deze leuke roze doosje voor d'r gemaakt.
en een hele leuke afdrukje van magnolia, en lint heb ik zelf opgerild met naald en draad die vind ik zo leuk allemaal met cupe cake's echt een verjaardag doosje.

Groetjesss Maranda

8 opmerkingen:

Sandra zei

ziet er erg leuk uit hoor maranda
gr sandra

marja zei

Wat een super gaaf doosje Maranda!!!!
Prachtige details heb je erop gemaakt!

Lieve groetjes Marja.

Cards by Jol zei

ziet er mooi uit.

groetjes jolande

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Maranda,goed zeg zoals je dit doosje gemaakt hebt,het ziet er erg gezellig uit.Ook zoals je de bovenkant versiert hebt vindt ik erg leuk,groetjes Miranda

Riet zei

Wat een prachtig doosje Maranda.

Liefs Riet.

*~Patries~* zei

wat een leukerd zeg

liefs patricia

Chantal zei

Dit is idd een ontzettend lief cadeautje om te geven, zo schattig!
Groetjes,
Chantal

San zei

Mooie creatie weer Maranda !
Bedankt voor je SUPER MOOIE kaart ,vind 'm zoooo gaaf !!

Groetjes San.