zondag 6 mei 2012

Vogel huisje

Hallo Allemaal, Hoe vinden jullie van mijn Vogelhuisje? inplaats van een vogel heb ik een kat in 't vogelhuisje geplaatst, afdrukje is van Penny Black, Patroon kan je bij Cards-etc.Shop kopen.
Marja is vandaag Jarig en gelijk heb ik voor haar deze leuke vogelhuisje gemaakt.
volgende week alweer moederdag, ik zit al te denken wat ik nu voor mn moeder zal maken hhmmm ik kom er wel uit. ff weer inspiratie opdoen.
Iedereen een fijne dag toegwenst!!

Groetjes Maranda

9 opmerkingen:

Irene zei

Wat zie ik weer leuke nieuwe dingen op je blog Maranda en oooooh wat gemeen een poes in het vogelhuisje, hihihi!!

Liefs, Irene

Anneke zei

Ooh wat is die super leuk Maranda! Groetjes Anneke

mariska zei

Wat een super leuk kaartje Maranda.
Heel mooi gemaakt :D

Liefs Mariska

Amanda zei

Gaaf gedaan, denk alleen dat de vogeltjes niet zo blij zijn met de poes hihi.

liefs Amanda

Sandra zei

supercreatie
gr sandra

Annemarie en Merit zei

at een leuke manier om iemand een kaartje te sturen, Geweldig!!!

Liefs Annemarie en Merit

Riet zei

Wowwww Maranda,wat heb je dit prachtig gemaakt.

Liefs Riet.

marja zei

Je kaartje staat al op mijn kast te pronken! Super mooi kaartje! Dank je wel.

Lieve groetjes Marja.

Chantal zei

Wat een leuk modelletje! En zo gaaf dat die kat erin zit :-)
Groetjes,
Chantal