zondag 13 mei 2012

                                             Moederdag!!!!!

Dag Allemaal!! Iedereen een hele fijne moederdag!! ik heb wat leuks voor moederdag gemaakt een doosje met tekst ''Mam speciaal voor jou'' en de nieuwste afdrukje van Magnolia ingekleurd met Distress Inkt. in 't Doosje heb ik allerlei van die freubel lintjes erin verstopt en Verschillende bedeltjes van theepotjes. En ook heb ik een overheerlijke zelf gemaakte appeltaart gemaakt slagroom komt er dan nog bij he.
Dat word vandaag echt smullen jummy jummy!!

Groetjess maranda

7 opmerkingen:

Irene zei

OOOO jouw Mam zou ik wel willen zijn vandaag Maranda, dit super leuk en lekker!!!!!!

Liefs, Irene

nicolet zei

Een schitterend doosje heb je gemaakt!
Groetjes Nicolet

angelique zei

wauuuw wat een prachtig doosje.. en uhhh die taart staat me ook wel aan..;)

Sandra zei

Je doosje is prachtig en die taart die ziet er toch ook wel heel lekker uit
gr sandra

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Maranda,jij weet wat verwennen is!!Heel leuk dat doosje en volgens mij is die taart ook heerlijk!Groetjes Miranda

Riet zei

Wat een prachtig doosje Maranda.

Liefs Riet.

Amanda zei

Prachtig doosje en lieve inhoud en de taart ziet er megalekker uit, hier wordt mams vast blij van.

liefs Amanda