zaterdag 21 april 2012

Opkikker

Hallo Allemaal,

Nou Nou Nou Gelukkig is het weer weekend!!! eindelijk ff weer tijd voor m'n zelf.
Het regent ook weer bij ons dat is niet zo mooi en buiten is het ook zo koud brrr!!  
En ik heb weer iets op m'n blog geplaats een Opkikker deze Creatie heb ik naar
Sandra toegestuurd, ze was Geopereerd en ik dacht laat ik maar een opkikker
naar sandra toesturen.
Deze Magnolia Afdruk is ingekleurd met Copic.Volgende week zal ik weer iets op m'n Blog plaatsen
ik heb nu niet veel inspiratie meer over. iedereen fijne weekend!!!

Groetjes Maranda

11 opmerkingen:

mariska zei

Wat heb je dat leuk gemaakt Maranda! En wat lief dat je die naar Sandra hebt gestuurd. Daar zal ze vast vrolijk van worden :D

Liefs Mariska

Marianne zei

Leuk gedaan Maranda.
liefs, Marianne

Sandra zei

dank je wel nog maranda, ik vond hem superleuk, en peter vond de snoepjes erg lekker
gr sandra

Riet zei

Wat geweldig gemaakt Maranda.

Liefs Riet.

Jannie van der Zwan zei

wat een mooie opkikker zeg en daar zal ze vast heel blij van geworden zijn!

Groetjes Jannie

*~Patries~* zei

wat een leukerd weer zeg :D daar wordt je wel beter van!

Liefs patricia

Cards by Jol zei

dat ziet er leuk uit, heel mooi gemaakt.

groetjes jolande

Amanda zei

leuke opkikker en met groene snoepjes, gaaf!

liefs amanda

Anita zei

Wat een leuke opkikker, heel origineel!
groetjes, Anita

Chantal zei

Van deze 'Opkikker' wordt iedereen vrolijk denk ik zo!
Groetjes,
Chantal

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hallo Maranda,door alleen al naar jouw foto van het opkikkertje te kijken,kikker je op.Wat leuk gevonden die kikkersnoepjes.Ik ben nog verder op je blog gaan neuzen en vind dat jij heel diverse mooie creaties maakt(kaarten,dozen,zakjes)Ik keek mijn ogen uit!Knap hoor,groetjes Miranda