zaterdag 17 maart 2012

Scrap & More

Hallo allemaal!!

M'n Zus en ik hadden iets heel leuks voor ons moeder bedacht, M'n Moeder was 10 maart jarig Geweest en toeval dat er op die dag bij Scrap & More een 2e grote workshop dag werd gehouden, en ook dat M'n Zus christa in de team zit bij scrap & More kwam natuurlijk helemaal mooi uit, we hebben met z'n allen heel gezellig dag gehad, we kregen de opdrachten natuurlijk niet helemaal af, ik heb de Krans thuis zelf verder afgemaakt, ik dacht laat ik iets leuks mee doen is toch bijna lente, heb ik die vogel kooi van Timholts erbij gedaan en eitjes erbij geplakt echt een heerlijk lente krans is het geworden.
en een tag van Magnolia heb ik er ook nog bij gedaan. hier en daar vlindertjes takjes en nog paar pareltjes veertjes past er ook heel mooi bij. hoe vinden jullie van mijn krans is het nog leuk geworden of niet? ik vind het zo vol!! het heb wel wat.

Groetjes Maranda
 

4 opmerkingen:

Lia zei

Geweldig leuk zeg,
groetjes Lia

Sandra zei

hij super geworden hoor maranda
gr sandra

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Maranda.

Liefs Riet.

nicolet zei

Zier er erg leuk uit!!
Groetjes Nicolet