donderdag 15 maart 2012

Krea2day




Van Krea2day heb ik een Paperbag gemaakt en een doosje Afdrukje is van  Clear Stamp Fairies 1, Afdrukje is ingekleurd met Distress Inkt, Bloementjes en takjes zijn van Crealies CL CF22 en CL CS12.
Bovenkant aan de opening heb ik een bloemenknijper van de action gekocht. En de randjes beinkt van kleur Choclate Brilliance.

Doosje heb ik zelf in elkaar geknutseld, Stewart Ponsen heb ik gebruikt en ronde bloementjes zijn van Marianne design Creatables, en midden in het bloem een Roze parels, en tussen de bloementjes ook nogeens kleine roze bloementjes erbij gedaan, Tekst afdrukje Geniet van elk Moment.

Krea2day geeft ook een Geweldige Candy weg Sizzix Framelits om kans te maken op deze mooie Candy kan je hier bij krea2day op de blog een kijkje nemen. De Candy word verloot tot met 31 maart.

Hoe vinden jullie van mij werkje?  Genieten jullie ook volop van het mooie Lente weer? Heerlijk eindelijk Lente!!

Groetjes Maranda


9 opmerkingen:

Janine zei

Prachtig
heb je een mooi werkje van gemaakt
leuke kleurencombo

Jolara zei

wauw wat gaaf liefs joyce

ps ik geef en leuke blogcandy weg op mijn blog

Sandra zei

supermooie creaties hoor maranda
gr sandra

m@deliefjuh zei

gaaf man! ik ben weg van je bakkie. die ga ik liften hoor :) super leuk!

Liefs Ineke zei

Wat mooi gedaan Maranda. Groetjes en liefs van Ineke

Anneke zei

Prachtig tasje maranda!! Helemaal geweldig!! Groetjes anneke

marja zei

Wateen prachtige creatie Maranda, super!!

Lieve groetjes Marja.

Chantal zei

Superleuk gemaakt hoor! Ziet er als een plaatje uit!
Groetjes,
Chantal

Ingen zei

Ik vind deze elfjes zo vreselijk lief :-)