zondag 18 maart 2012

IAMC #28


Hallo Allemaal!!

Zoals jullie al hebben gelezen is het voor mij de laatse keer dat ik bij IAMC in de Team zit.
Ik heb een mooi aanbod ontvangen en die kans kon ik niet voorbij laten schieten,  het is één of het ander en die keus heb ik gemaakt en die keus is gevallen bij Cards-etc.shop.
evengoed heb ik een jaar lang bij IAMC met veel knutselplezier geknutselt. en zal zeker eens meedoen met de Challenges.
Ik wens de IAMC Team heel veel plezier en nog vele jaren knutselplezier mogen beleven en ik zal zeker van jullie Kaarten/Creatie Bewonderen.

Bij IAMC is er weer een Challenges Opdracht luidt: Maak een Easelcard en-of een Stepcard Gebruik daarbij wel een magnolia Stempel van Tilda/en of Edwin.

Deze mooie prijs word gesponsort door:


Deze Easelcard doet met de volgende Challenges mee;

The Dutch Magnolia Chickies, Magnolia-liciouschallengesblog, Simply Magnolia Challengeblog

Groetjes Maranda

11 opmerkingen:

Marianne zei

Ziet er weer prima uit.
liefs, Marianne

m@deliefjuh zei

meid.. jammer dat je weggaat.. maar super leuk dat wij nu saampjes collegas zijn geworden bij Jolanda :)

je kaart is erg mooi geworden

Adrina zei

Een prachtige kaart Maranda en leuk hoor een nieuwe uitdaging!!

mariska zei

Wat een leuk kaartje heb je gemaakt Maranda :D Erg mooi.

Liefs mariska

Riet zei

Wat is dit een schitterende kaart Maranda.

Liefs Riet.

Karin zei

Prachtig kaartje Maranda! En bedankt voor je prachtige creaties bij het IAMC blog!

San zei

Mooi kaartje weer Maranda !

miriam zei

wat een schitterende kaart
Bedankt voor je deelname aan DMCC
gr miriam

Ballie (Bennarda) zei

Hallo, wat een beauty van een kaart.
groetjes Bennarda (Ballie)

http://balliescreationballie.blogspot.com

Lins zei

Hoi Maranda,

gefeliciteerd met je nieuwe dt-plaats :-) Je kaartje is super geworden!

Fijn dat je meedoet met de challenge van simply magnolia!

Groetjes en fijn weekend,

Lins

Plony zei

Een prachtige kaart heb je gemaakt!
Dankjewel voor je deelname bij DMCC.
Groetjes,Plony