zaterdag 11 februari 2012

Magic card
Dag Allemaal!! Deze magic Card heb ik gemaakt voor Sandra, Sandra als nog van hartelijk Gefeliciteerd met je Verjaardag!!
Deze magic card heb ik van You tube gezien, ik ben gelijk aan de slag gegaan ik kon het niet laten om zo'n magic card te maken.
Afdrukje is ingekleurd met distress inkt, en ik heb paperpad papier van My Minds Eye (Venity Fair) gebruikt. is echt heel leuk om zo'n Magic card te maken zal een link bijvoegen http://www.youtube.com/watch?v=0CjD1s0Rxy0 kan je zien hoe je zo'n Magic card kan maken.


Groetjes Maranda

12 opmerkingen:

*~Patries~* zei

o wat gaaf zeg :D ik ga zeker even kijken

liefs patricia

Sandra zei

leuke creatie hoor
Gr sandra

Heleen zei

Gaaf zijn ze he die magic cards? Ik heb er ooit ook 1 gemaakt voor mijn tante zeggertje en ze heeft er vol verwondering naar zitten kijken hoe dat nou in elkaar zat.
Maar ik vind jou creatie echt prachtig!

Fijn weekend verder
Groetjes, Heleen

marja zei

Wauw wat een gave kaart Maranda, prachtig!! Dit zet ik op mijn lijstje van wat ik nog wil maken (die word steeds langer haha)

Lieve groetjes Marja.

Cards by Jol zei

prachtig kaartje.

groetjes jolande

Riet zei

Wat een prachtige kaart.

Liefs Riet.

Liefs Ineke zei

Het is een schatje Maranda. Geweldig mooi gemaakt.

Groetjes van Ineke

Anita zei

Prachtig! En wat een leuk idee, ik heb het nog niet eerder gezien.
groetjes, Anita

Astrid zei

Wat heb je dat goed gedaan zeg, wat mooi.
Groetjes Astrid

Sandra's Scrapsels zei

Helemaal supers hoor!! Ik ben er erg blij mee! Het is echt een magische kaart!!

Groetjes, Sandra

Thea zei

heel mooi hoor, wat een werkje ook xx je moeder

Ilse zei

Hey Maranda,

Wat leuk dat je volger bent geworden van mijn blog.
Je maakt erg mooie creaties!!!

Veel knutselgroetjes,

Ilse