zondag 15 januari 2012

Verjaardaglijst!!


Hallo allemaal!!!
Vandaag ben ik jarig Joepiiee ik beleef weer m'n 23 jarige verjaardag hahaha nou nee precies andersom jammer genoeg hahaha,

Ik doe mee aan een verjaardagslijst , ik ben daarvan de eerste joepiee, bovenste afbeelding zijn allemaal kaarten van diegenen die ook meedoen met de verjaardagslijst, ze zijn allemaal ontzettend mooi!!! elke dag kreeg ik wel post binnen dat is het leukste wat er is!!! en ik ga weer verder met m'n verjaardag vieren. knutselen dat komt van de week wel weer!! en nog bedankt allemaal dames dat ik allemaal mooie creatie's/en kaart van jullie heb ontvangen echt super bedankt!!!

Er komen weer drukke dagen opkomst, ik zal aankomende week nieuwe kaarte/creatie's op m'n blog plaatsten.
Wens jullie allemaal fijne zondag toe!!

Groetjesss Maranda

18 opmerkingen:

Janine zei

van harte !!!!

Irene zei

Van de verjaardagslijst weet ik (helaas) helemaal niets dus geen kaartje maar bij deze wel een hele dikke verjaardagsfelicitatie en nog heel veel super creatieve jaartjes Maranda!!

Fijne zondag, Irene

Gea zei

van harte gefeliciteerd met je verjaardag . Ben ook jarig vandaag. Vandaag een jaar van dichter bij Sara gekomen nog een jaar wachten. maar waar cvind ik meer over de verjaardags kalender lijkt me leuk om kaarten te krijgen maar ook om te sturen. Gr Gea Bogema

Sandra's Scrapsels zei

Hoi Maranda,

Ook via deze wijze nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Ik zie dat mijn kaartje gelukkig is aangekomen!
Een hele fijne dag toegewenst! geniet er van!

Groetjes, Sandra

Antoinette zei

Hoi Maranda

van Harte gefeliciteerd en maak er een mooie dag van. groetjes en mail je snel is weer veel te lang geleden.

groetjes vanuit eindhoven

antoinette

Anita zei

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!! Wat heb je veel mooie kaarten ontvangen, leuk hoor :)
groetjes, Anita

marja zei

Nogmaals gefeliciteerd Maranda! Zie datje mijn kaartje is aangekomen.
Nog een fijne verjaardag!!!!!

Lieve groetjes Marja.

Astrid zei

Van harte gefeliciteerd Maranda.
Groetjes Astrid

Wendy Koorevaar zei

Nogmaals gefeliciteerd Maranda! Gelukkig is mijn kaart ook goed aangekomen zie ik!

Lieve groetjes,
Wendy

Suze zei

Nogmaals van harte gefeliciteerd Maranda, nog een fijne avond gewenst.
Ik zie dat mijn kaart goed is aan gekomen.

lieve groetjes Suze

m@deliefjuh zei

hoi

nou mijn kalender zit er ook bij :) en natuurlijk: LANG ZAL ZE LEVEN! LANG ZAL ZE LEVEN IN DE GLORIA!
wat leuk zo al die kaarten bij elkaar! helemaal top.

ik mis nog een "object" whahaha... ben benieuwd naar je mening daarover :D

Sandra zei

van Harte Gefeliciteerd Maranda, maak er een fijne mooie dag van vandaag. laat je lekker verwennen met leuk kado's
gr sandra

*mieke* zei

Gefeliciteerd met je verjaardag Maranda! Wat heb je al veel mooie kaarten gekregen zeg... Ik hoop dat die van mij er morgen ook al zijn:-)
Groetjes Mieke

Liefs Ineke zei

Van harte gefeliciteerd Maranda. Fijn dat je zulke mooie kaarten hebt gekregen. Ik zie de mijne er bij staan. heel veel liefs en groetjes van Ineke

Nellie zei

Hallo Maranda
Van harte gefeliciteerd zie dat mijn kaart gelukkig is aangekomen
wens je een hele fijne dag

Liefs Nellie

Annemarie en Merit zei

Hoi Maranda,

Leuk dat je de kaarten op je blog geplaatst hebt, zie hem erbij staan.
Ziet er gezellig uit.

groetjes Annemarie en Merit

Jeanet zei

Hoi Maranda, ik hoop dat je vandaag mijn kaartje nog hebt ontvangen via de post? Groetjes, Jeanet

raffa zei

maranda is mijn kaartje wel aangekomen ?? ik zie m dr nog niet bij staan ???

liefs raffa