vrijdag 20 januari 2012

Krea2day




Hallo allemaal!!

Zo ben er weer na al die drukke dagen weer gepasseerd zijn kan ik weer eindelijk kaarten maken,
Deze 2 bovenste afbeeldingen heb ik van Krea2day de opdracht gekregen om een babykaart en een magnolia kaart te maken, beide zijn ze ingekleurd met Distress inkt, Magnolia kaart heb ik de bloem uitgestanst van Marianne design met een mooie roos in 't midden, met daarbij een metalen bloem. ik heb de afbeelding uitvergroot. afdrukje van magnolia zie je onderste is uitgestants, en ik heb de border gebruikt van Nelle Snelle.
babykaart heb ik de frame uitgestanst van Nellie snelle, en een leuk baby voetje erbij gedaan, met voorkant van 't treintje met glitters gebruikt maakt t kaart mooi af.

Groetjes Maranda

13 opmerkingen:

Janine zei

wat een schatjes

Anita zei

Prachtige kaartjes! Mooie zachte kleuren heb je gebruikt :)
groetjes en een fijn weekend,
Anita

Irene zei

Hele leuke kaartjes Maranda!
Fijn weekend, Irene

nicolet zei

Twee schitterende kaarten Maranda!
Groetjes Nicolet

*~Patries~* zei

super leuke kaartjes meis

liefs patricia

Cards by Jol zei

prachtige kaartjes heb je gemaakt,

groetjes jolande

marja zei

Wat een schattige kaartjes Maranda, super leuk!

Lieve groetjes Marja.

m@deliefjuh zei

wat super schattig zijn ze weer

Sandra zei

ziet er leuk uit maranda
gr sandra

Amanda zei

2 prachtige kaartjes Maranda!

lieve groetjes Amanda

mariska zei

Wat een schitterende kaarten heb je gemaakt Maranda!
Erg mooi!

Vooral die onderste is echt mijn favoriet. Echt een super lief kaartje.

Liefs mariska

Chantal zei

Wat een superleuke kaarten allebei!
Groetjes,
Chantal

Ballie (Bennarda) zei

Maranda, wat een lief en mooi kaartje van het treintje.
groetjes Bennarda (Ballie)

http://balliescreationballie.blogspot.com