vrijdag 2 december 2011

Kerstset melkpakjes



Hallo!!
Laatste tijd ben ik zeker in de kerstsfeer,Sinterklaas is nog niet geweest hihih...
Deze Kerstset melkpakjes heb ik voor René en Patty gemaakt, ik werk elke maandag ochtend bij een keukenzaak daarmaak ik de showe room's schoon. zijn hele leuke mensen en ik dacht ik ga iets leuks voor ze creeéren, ik had al een voorbeeldtje Deceoratie gezien bij de keukenzaak, en ook nogeens bij sandrascrapsels op de blog. deze is ietsje anders ik zie alleen heelveel 2 melk kannentjes en ik heb er 4 van gemaakt.
ik ben benieuwd hoe jullie van mijn Creatie vinden?

Deze Kerst Creatie doet mee met de Challenges van Scrap & More

Groetjess Maranda

14 opmerkingen:

Karin zei

Erg leuk zeg! Daar zullen ze vast heel blij mee zijn.

Anita zei

Prachtig gemaakt! Wat een werk zal dat geweest zijn.
groetjes, Anita

Cards by Jol zei

prachtig!!!!!!
leuk met de namen erop.

groetjes jolande

Janine zei

wowwww woww
superwerk!!!

Nellie zei

wat mooiiiiiiii prachtig gemaakt

Liefs Nellie

Anneke zei

Ooh Maranda, dat is echt prachtig!! Zo leuk zeg die kleine melkpakjes :) Echt schitterend!
Groetjes Anneke

marja zei

Oooooh Maranda wat schitterend!!!!! Echt super mooi!

Lieve groetjes Marja.

Sandra zei

dat ziet er erg leuk uit maranda daar zullen ze best blij mee zijn
gr sandra

Irene zei

Enig Maranda!!! Ik heb een wiebelige versie van de 2 pakjes melk op mijn hobbykamers staan...sindsdien maak ik bijna uitsluitend kaarten want ik werd helemaal gek van dat ding en de beschrijving, lol!!! Jij maakt er dan ook nog ff iets met 4 pakjes van: zie je, zo wordt je ontdekt en ben je DT-er, hahaha!!!!

Fijn weekend, Irene

arjette zei

Ik vind het geweldig!!!!! Dat zullen ze zeker ontzettend waarderen!!!

gr. arjette.

annemarie en marjolijn zei

hey wauw, hier word je helemaal vrolijk van!
leuk gedaan! groetjes annemarie

Riet zei

Ohhh wowwww Maranda,wat heb je dit prachtig gemaakt.

Liefs Riet.

Marianne Schut zei

Wauw Geweldig Maranda, wat heb je dat prachtig gemaakt! Super origineel en ik weet zeker dat dat zeer in de smaak zal gaan vallen! Liefs Marianne

Dina zei

wat een prachtige creatie, bedankt voor je deelname bij scrap & more