zondag 11 december 2011


Hallo dag Allemaal!!

De Nieuwe Challenge's is weer aangebroken Challenge's #21
De Opdracht luid deze keer;

- Maak een kaartje in de kleuren wit met goud of wit met zilver.
- Gebruik een kerst Edwin of Tilda op je kaart.

De Prijs die je kan winnen is Een waardebon van €7,50 bij Scrapparadise

Ik had die kerststempel van Magnolia Gebruikt, Komt mooi uit voor deze maand van 't jaar.
ik heb Goud/wit kleurig gemaakt. hier en daar Glitters walla weer een kerstkaart gemaakt.

Groetjess Maranda

15 opmerkingen:

Janine zei

moooooi
prachtige kleurencombo

Diana zei

Leuk kaartje.
Groetjes Diana.

Marianne zei

Hij is prachtig, de keuren zijn beeldschoon.
Groetjes Marianne

mandy zei

hoi maranda wat een mooie kaart heb je gemaakt in goud tinten.
groetjes mandy

arjette zei

Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt, schitterende kleurtjes!!!!

gr. arjette.

Nellie zei

wow wat een prachtkaart en die kleuren schitterend

Liefs Nellie

Sandra zei

wat een superchique kaart maranda, erg leuk
gr sandra

Anita zei

Prachtige kaart en zo leuk met die 'kaart'op de achtergrond!
groetjes, Anita

Amanda zei

Geweldig mooi gedaan Maranda!

liefs Amanda

*~Patries~* zei

ik vind hem echt prachtig meis

Liefs,
Patricia

Karin zei

Leuk kaartje, ik vind die kaart op de achtergrond heel gaaf.

Riet zei

Wat een schitterende kaart Miranda,lief die stempel,mooi ingekleurd.
Mooi papier en details.

Liefs Riet.

marja zei

Wat een schitterende kaart Maranda!

Lieve groetjes Marja.

Anneke zei

Echt heel mooi is die Maranda!
Groetjes anneke

Antoinette zei

hey maranda

ewat is hij weer mooie zeg ,ik zou willen dat ik de inspratie had en gevonden zou hebben,

groetjes antoinette