zondag 13 november 2011

 Tasje


Hallo Allemaal!!
Deze tasje had ik al eerder gemaakt, deze tas heb ik toen van een blog afgekeken, en heb ik beetje hier daar mn eigen smaak eraan gedraaid, ik vind deze tas die ik heb gemaakt wel geslaagd! was wel ff passen en meten en is uit eindelijk toch nog gelukkig gelukt!! Jippiee!!
Binnenkant van 't tasje kan je wat iets leuks tussen doen zoals koekjes etc... zijkant van t tasje zitten van die klittenband kan je zo open maken. Roze Bloemen zijn van Marianne Design, en takjes zijn van Tropical Flourish ( Cheery Lynn Design).

Groetjess Maranda

8 opmerkingen:

*~Patries~* zei

leuk gedaan zeg

Liefs,
Patricia

m@deliefjuh zei

oh ja! dit vind ik geweldig leuk!

Sandra zei

wat een superleuk tasje maranda
gr sandra

Irene zei

ENIG, wat een super leuke tas heb je gemaakt! Zo komt er weken niets op je blog en ineens 2x achter elkaar, je bent duidelijk "in the mood", gezellig!!!

Fijne avond, Irene

Riet zei

Wat schitterend gemaakt Maranda.

Liefs Riet.

Anita zei

Wauw!! Wat schitterend, en onzettend knap om zoiets te maken!
groetjes, Anita

miranda zei

Wat een schitterend tasje echt heel apart.
Wat prachtig gemaakt maranda.

Groetjes Miranda

Anoniem zei

Hoi Maranda,
wat een ontzettend leuk en mooi tasje! Super!
Zelf ben ik al een tijdje op zoek naar een dergelijk patroon. Leuk voor onder de kerstboom voor mijn kleine meid van 5 jaar. Ze is helemaal weg van freubeltjes, strikjes en make-up. Met dit tasje kan je iets leuks maken. Wil je het patroon misschien met mij (ons) delen? Succes verder met alle leuke scrapcreaties! Groetjes