donderdag 6 oktober 2011

Verjaardag's kaart voor martine!
Hallo allemaal, Deze kaart heb ik gemaakt voor martine ze is aankomende Zaterdag 8 oktober jarig en word ze 30 jaar!! Martine heeft vandaag de postpakket ontvangen, gelukkig allemaal heel overgekomen.
m'n zus christa heeft ook heel mooie's voor martine gemaakt. OOooohh wat een weer vandaag zeg! nu begint het echt herfst te worden. ik kom net thuis van m'n werk regen pijpenstelen, hagel, onweer, wind.,alles tegelijk. ik hoop dat het weer morgen iets opknapt. ik ben nog steeds bezig met knutselen allerlei kerstkaart creatie's ben ik aan het maken is nog niet helemaal af, als het af is zal ik de kerst creatie's op m'n blog plaatsen. dat word wel in het weekend morgen ook nog een drukke werkschema.
Iedereen nog een hele fijne avond!!

Groetjes Maranda

13 opmerkingen:

marja zei

Wat een schitterend kaartje, heerlijke kleurtjes.

Groetjes Marja.

Cards by Jol zei

schattig kaartje, heel mooi.

groetjes jolande

Marianne zei

Hij ziet er leuk uit.
Mooie kleur ook.
Groetjes Marianne

Karin zei

Wat een leuk kaartje!

Crea Gea zei

Een heel mooi kaartje
groetjes Gea

fluwelenvoetjes zei

Mooi kaartje Maranda! Je bloementoef is prachtig geworden :D
groetjes, Anita

Amanda zei

Prachtig kaartje Maranda!

liefs Amanda

Jolanda zei

supermooi kaartje Maranda!
grtz Jolanda

Astrid zei

Wat een mooi kaartje Maranda, ik had hem bij Martine al gezien.
Ze was er in ieder geval erg blij mee.
Groetjes Astrid

chantal en sygrid zei

schitterende kaart maranda
erg mooi gemaakt
hier hebben we al net zulks weer dan krijgen we een enorme fikse hagel en onweers bui en dan schijnt de zon weer vrolijk.
liefs chantal & sygrid

Glenda Atkins zei

Beautiful card Maranda!

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wauw wat een prachtig kaartje is dit zeg!

Liefs Ida

Sandra zei

wat een superleuke kaart heb je gemaakt voor martine maranda
gr sandra