zaterdag 15 oktober 2011


                                  Itsamagnoliachallenges #17


Dag allemaal, Tijd voor de nieuwe Challenges, Bij itsamagnoliachallenges heeft marja dit keer een opdracht verzonnen en de opdracht luidt; maak een Cadeau verpakking/Creatie (Doosjes, en of Tasjes, Koker etc...)
Ik heb een leuk tasje gemaakt voor m'n Collega Inna, ze heeft verleden week haar Rijbewijs gehaald en ik dacht laat ik iets leuks voor d'r maken. Tasje komt bij de action vandaan er zat een kerstpoppetje op 't tasje geplakt die kan je zo verwijderen, en heb ik het verder opgepimpt. afdrukje van Magnolia is zo leuk!! Ik heb de afdrukje ingekleurd met Distress inkt. Papier is van Paper pad My Minds Eye Stella & Rose. Ronding achter 't afdrukje is van Doily dies, Bloemenpons is van EK Succes. Knoopjes. Swirls weet ik op dit moment even niet? en een tag waarop staat;  'Hoera Geslaagd!'
Naam tekst Inna Zijn Inkt ponsjes van Stamp set Alphabet. Op 't naam tekst ponsjes heb ik een leuk effect gemaakt heb ik Diamond Glaze gebruikt, je ziet het zo niet echt goed uitkomen.
Bij Itsamagnliachallenges geeft deze keer sponsor scrappapier.nl een prijsje weg. Leuk dat jullie bij mijn blog komt rond neuzen allemaal leuke reactie's ik lees ze graag!! ik wens iedereen een hele fijne weekend!!

Groetjess Maranda





19 opmerkingen:

Astrid zei

Wat een geweldig tasje Maranda, erg leuk gemaakt.
Groetjes Astrid

Janine zei

prachtig

nicolet zei

Wat een schitterende weggever!
Groetjes Nicolet

chantal en sygrid zei

schitterend tasje maranda
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid

Lia zei

Schitterend tasje, leuk weggevertje toch?

groetjes Lia

Cards by Jol zei

heelleuk gepimpt het tasje, heel mooi gedaan, leuk cadeautje zo.

groetjes jolande

Sandra zei

leuk tasje maranda, toevallig heb ik er van de week zelf een gepimpt. gr sandra

marja zei

Wat een super gaaf tasje is dat geworden Maranda!!!

Lieve groetjes Marja.

Aartje zei

Wat megaleuk, super gepimpt tasje.
Groeten Aartje

Liefs Ineke zei

schitterend gemaakt Maranda. Groetjes van Ineke

Amanda zei

Wat een mooi en lief kadootje voor je collega Maranda, super!

liefs Amanda

Anneke zei

Ik vind je tasje echt super leuk!! Helemaal geweldig :)
Groetjes anneke

Crea Gea zei

super...supermooi tasje

groetjes Gea

Riet zei

Wat een prachtig tasje,lief die stempel,mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.

fluwelenvoetjes zei

Geweldig tasje, knap gemaakt :D!
groetjes, Anita

Glenda Atkins zei

Beautiful bag!

Linda zei

Wow this is gorgeous, I love it. You have some wonderful creations here!!!!! Excellent work!!!!!

Frosien zei

Een leuk weggevertje, mooi gemaakt hoor! Groetjes frosien

Nellie zei

Hoi Maranda

Wat maak je mooie Creaties ben hier gekomen via de verjaardags lijst ben gelijk volger geworden

Liefs Nellie