zaterdag 24 september 2011

                                                                     Winterkaart
                                                 
                                                
                                         
De hefst is in aantocht en ik ben al druk bezig met kerstkaarten maken, bij sommige bloggers zag ik de afdrukjes ingepepert met sneeuw, ik vond dat zo grappig en ik kon het ook niet laten dat ik er ook één Snow-marker hebt gekocht, en ja hoor ik ben gelijk mee aan de slag gegaan.

Matrialen die ik heb gebruikt zijn;
Scrap Papier van Basic Grey, afdrukje heb ik ingekleurd met Distress inkt, tattredrose,fired brick, walnut stain, antique linnen, seattered strow, peelded paint, shabby shultes, storm sky, tumbled glass.
Tekst Stempel is van Marianne design eline's vintage christmas. Binnenkant van 't scrap creatie heb ik een doosje en een vakje gemaakt, zijkant links kan je afdrukje erbij doen of iets anders. paper pen heb ik gebruikt kleur creme nr 102. kersttakjes uitgeponst van MGC Gill pine. Snow marker, en ook natuurlijk voor de bling bling niet vergeten de stickles star Dust die je kunt zien glinsteren op 't afdrukje. aankomende weken nog meer kerst creatie's op mijn blog te zien. ik ben alvast aan het voorbereiden voor de maand december. dan heb ik dat in iedergeval al gemaakt. bedankt voor jullie leuke reactie!!
Iedereen hele fijne weekend!!

Groetjess Maranda




9 opmerkingen:

Janine zei

leuk gemaakt hoor
mooie kleurencombo

Lia zei

Schitterende kaart heb je weer gemaakt,

groetjes Lia

Astrid zei

Mooie kaart heb je gemaakt Maranda, en Tilda is weer zo lief.
Groetjes Astrid

angelique zei

superrrrr!!

Marianne zei

Wauwie, hij is prachtig.
Groetjes Marianne

marja zei

Wat een geweldig kaartje Maranda super met die sneeuw!

Groetjes Marja.

Sandra zei

wat een mooi kaartje maranda
gr sandra

chantal en sygrid zei

schitterende kaart maranda
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid

Riet zei

Deze is ook prachtig gemaakt,super stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.