zondag 4 september 2011

TOMIC #12 Back to School


 Hallo allemaal, deze kaart doet mee met de challenges van Tomic die zo afloopt, ik had deze back to school kaart al paardagen geleden al gemaakt, alleen ik kon geen foto's van maken, m'n foto apparaat is kapot ggrrrr...ff snel een foto apparaat van iemand anders geleend.
 Matrialen die ik ervoor heb gebruikt zijn knoopjes, potlood, lint, nietjes. paperklip,
Bloementjes met Glitter Gleu, paperpad Stella Rose, afdrukje ingekleurd met Distress inkt. gaatjes naast 't afdrukje gemaakt vond ik wel wat hebben echt back to school kaartje ervan gemaakt.
Ik ben benieuwd hoe jullie mijn Back to school kaartje vinden?
Back to school kaart doet ook mee met de challenges:
Tomic
Scrap&more
simply magnolia challenges
Just magnolia and Hanglar & stanglar

Groetjess Maranda

16 opmerkingen:

Astrid zei

Wow Maranda, dat is een heel mooie kaart zeg.
Schitterend
Groetjes Astrid

Marianne zei

Wauwie, die is keigaaf!!!!!!
Groetjes Marianne

Karin zei

Ontzettend leuk kaartje!

Irene zei

Helemaal top vind ik deze creatie!
Wat een geluk dat je nog een fototoestel kon lenen en aan de Challenge mee kon doen!

Groetjes, Irene

Lia zei

Ik vind hem geweldig leuk, echt gaaf,

groetjes Lia

chantal en sygrid zei

schitterende kaart maranda
erg leuk gemaakt
liefs chantal & sygrid

mandy zei

ik vind je kaartje heel erg leuk.
mandy

Mandy & Jaimy zei

Ik vind hem ook super leuk geworden!
via mijn zus kwam ik op je blog terecht en ben meteen volger geworden. je maakt hele mooie dingen. Groetjes, Jaimy
www.jaimyskaartjes.blogspot.com

Cards by Jol zei

wat een ontzettend leuk kaartje heb je gemaakt.

groetjes jolande

Liza zei

Beautiful work. Thanks for joining us for our back to school challenge at TOMIC.

Liza x

marja zei

Wat een schitterend kaartje Maranda!!!!!
Succes met de challnge.

Lieve groetjes Marja.

Kim Piggott zei

Wow!
Such a fabulous creation!
So happy that you have joined us at TOMIC!
hugs
kim x

m@deliefjuh zei

ik vind het echt geweldig leuk! en lief!

Lunas Kreativwelt zei

wow, it´s so cute! i love it!


greetings nadine

Pop's Cards zei

Hi sweetie this is gorgeous love this image, fab colours too,thanks for joining us at JM/HS hugs pops x x x

angelique zei

jeee wat een plaatje! bedankt voor het meedoen aan de scrap & more challenge!