dinsdag 6 september 2011

Rugtasje


Deze Rugtasje heb ik voor m'n neefje Aaron gemaakt, Aaron gaat morgen voor het eerst naar een Peuterspeelzaal Jippiiee!!!!!!!!!  en ik dacht laat ik iets leuks maken voor m'n neefje.
Scrappapier is van Bo Bunny afgelopen vrijdag heeft m'n moeder voor mij ge-shopt in een scrapwinkel (Simpelscrappen Den helder) ze hebben voor mij een stapel scrapvellen voor mij ingeslagen niet normaal zo veeeeeel wel een koopje een stapel scrapvellen van verschillende soorten voor maar 17,50 euro ik ben er voorlopig zoet mee!!
Verder heb ik Groen Cardstock gebruikt en lint, brads, en letters uitgestempelt van studio G Alpfabet stamp set, de randjes bruin beinkt met ColorBox en natuurlijk heb ik iets lekkers bijgevuld een choclade koekje en mars voor onderweg.
afbeelding tamplate kan je hier 1  en  2 kopietjes maken.
Bedankt voor jullie leuke en lieve berichtjes!!!

Groetjess Maranda

16 opmerkingen:

Glenda Atkins zei

Amazing job! Love your backpack it is so full of the wow factor. Wow!!!

Cards by Jol zei

gaaf rugzakje, je hebt heel mooi papier en lint gebruikt.

groetjes jolande

Irene zei

Wat zal Aaron hier blij mee zijn en het lekkers er in helpt vast bij de eerste dag echt naar school!
Jij woont dus niet in Den Helder begrijp ik uit het papierverhaal maar je bent toch super verwend...Christa is geloof ik 2x een doos gaan vullen......ik ben jaloers!!!

Groetjes, Irene

marja zei

Ooooh wat een super leuk rugtasje Maranda!!!! Wat zal je neefje dat leuk vinden. Wat super joh, zoveel scrappapier, kunnen we nog heel veel moois van je bewonderen.

Lieve groetjes Marja.

angelique zei

Jee wat gaag maranda! Wat zul je Aaron daar blij mee maken, alleen al zo'n creatieve tante te hebben!!

Astrid zei

WOWIE Maranda wat een mooi rugzakje zeg, helemaal geweldig gemaakt.
Groetjes Astrid

Mandy's Magnolia cards zei

Wauw wat een geweldig leuk idee!
prachtig gemaakt
groetjes, Mandy

Bernadet zei

ooooh dit is echt een gaaf rugzakje voor Aaron!!!

chantal en sygrid zei

schitterend tasje maranda
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid

Marianne zei

Wat een leuk idee dit.
Hij is werkelijk prachtig.
Groetjes Marianne

Sandra van Kleef zei

Wat een leuk rugzakje Maranda daar zal je neefje blij mee zijn. ik heb het patroontje ook nog liggen en moet er ook nodig eens mee aan de slag.
Groetjes Sandra

Annemarie en Merit zei

Wat zal je neefje hier blij mee zijn.
Prachtig gedaan...en fijn dat ze jou ook met zoveel papier verwend hebben.

gr annemarie en merit

Thea zei

nou ben blij dat ik goed papier heb uitgekozen, je tasje is super leuk, xx je mams

Sandra's Scrapsels zei

Wat een superrrrr leuk rugzakje zeg!! Nou, daar zal de kleine man zeker blij mee zijn geweest!!

Groetjes, Sandra

Sandra zei

superleuk tasje hoor maranda voor aaron, daar zal ie vast blij mee zijn geweest. Lekker he zo een dik pak papier daar kan je weer even mee voort. Ik ben 1x voor het papier geweest en 2x voor de embelisments kan voorlopig echt ff voort
gr sandra

Christa zei

nou super hoor snoep is op, hij zag de milkyways erin , mag ik snoepiee haha