zondag 25 september 2011

Kerstkaart

Hallo! Hier ben ik weer!! jaja ik ben de hele weekend weer druk aan het knutselen, Gisteren lag erop m'n deurmatje post van magnolia vanuit zweden en ja hoor!! de candy Jooehhoee!!! snel opengemaakt zaten magnolia stempeltjes in en lintjes scrapvelletjes, belletjes, bloementjes, kortom het was een super kerstpakketje. ben er superrr blij mee!! ik zal binnenkort even bedenken wat ik daaruit zal maken,
                                                  
De afbeelding heb ik gisteren gemaakt is ff weer wat anders, ik heb de afdrukje op een gewone dun bruin papiertje gestempelt en gewoon met Distress inkt ingekleurd nou het ging perfect ook helemaal niet verwacht ik dacht nou dat lekt uit of iets maar nee is gelukt! matrialen die ik allemaal voor hebt gebruikt zijn;
* Kerstbloemen van Marianne Design, takjes Mc Grill pine
*'T hekje is van Crealies
* Swirls Even geen idee?
* Stempel jaar ook geen idee?
* Scrap papier KaiserCraft en van Basic Grey
* Afdrukje ingekleurd met Distress Inkt
* Snow Marker
* Stickles Star Dust
* Liguid Pearls
* Randjes Bruin beinkt van Color Box

Deze kaart doet mee met de volgende Challenges: Magnolia Down under Challenges loopt tm 30 September
                                                                                
Groetjes maranda

21 opmerkingen:

Scrappingann zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Scrappingann zei

Ik kan me zo goed voorstellen dat het af MOET, het is wel een héél erg mooi kaartje geworden.
Sorry voor de verwijdering van het eerste bericht, maar er zat een foutje in.

m@deliefjuh zei

sjongen.. wat zijn jullie toch lekker bezig met z'n 3e top man!

Maris zei

hi maranda, leuk om weer wat van je te horen op mijn blog, nog gefeliciteerd met het winnen bij tomic, ben benieuwd naar je creatie met de spulletjes, en je kaart is ook heel mooi, echt apart op dit bruine papier xx

Karin zei

Wat een leuk kaartje!

Riet zei

Schitterend kaartje Maranda,lief die stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.

fluwelenvoetjes zei

Prachtig warm kerstkaartje Maranda! Trouwens het kaartje hieronder vind ik ook heel mooi :)
groetjes, Anita

Sandra zei

leuk hoor maranda je nieuwe kaartje en wat een mooie manier van kleuren op deze manier zeg
Zo zie je maar als je probeert dan leer je er ook weer van.
gr sandra

Astrid zei

Hi Maranda, wat een super kaart heb je weer gemaakt zeg, en wat leuk dat je je spulletjes binnen hebt.
Groetjes Astrid

chantal en sygrid zei

schitterende kaart maranda
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid

arjette zei

Wat een mooi kaartje zeg!!!

gr. arjette.

Liefs Ineke zei

Wat een mooie kaart is dit geworden Maranda.

Veel liefs van Ineke

Amanda zei

Mooi kaartje Maranda!

liefs Amanda

scrapgirlmarianne zei

Heel mooui gedaan hoor, leuke spulletjes gewonnen hoor super zeg!

groetjes marianne

marja zei

Schitterend kaartje, wat super mooi op dat bruine papier!!

Groetjes Marja.

Anneke zei

Wat een prachtige kerstkaart!! Heel mooi ook dit ingekleurde plaatje :)
Groetjes Anneke

Glenda Atkins zei

Super great Christmas card, love it!

Mandy's Magnolia cards zei

Wauw wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt zeg!
groetjes, Mandy

Jolanda zei

via je zus kwam ik op jouw blog terecht en het kan niet anders dat jij ook zo'n prachtige creaties maakt! ben dan ook volger geworden, dus tot blogs!
grtz Jolanda

Kruemel zei

Oh, this card is so cute! Love the stamping on craft cardstock - and you've done a wonderful job coloring the image.

Thanks for joining us at Magnolia Down Under this week.

Hugs,
Kathrin aka Kruemel

Jane zei

Beautiful card! Thanks for joining us at MDUC, hugs, Jane x