donderdag 25 augustus 2011

Hallo allemaal, ik zag toch iets leuks staan bij the official magnolia ispiratie challenges blog, je kan zeker een leuk prijs mee winnen, ik dacht dat die laat ik echt niet schieten, de opdracht luidt: maak iets van recyclen, ik had dat doosje nog van La Vache quirit, ik dacht mooi die kan ik wel op pimpen. de officialmagnoliainspiratiechallenges is t/m 28 augustus.
matrialen die ik ervoor heb gebruikt zijn: Afdrukje van magnolia, ingekleurd met distress inkt copic bloemenpons van EK Succes. paper pen 901 Gold,
teks stempel our love story van Hampton art (foot.Longs) Glitter Gleu Diamond.Scrap papier my minds eye. Vlinderpons van pat no us.
                                         
ik hoop dat jullie mijn opgepimpte doosje leuk vinden? en bedankt allemaal voor die leuke lieve reactie!!
Fijne avond allemaal!!!

Groetjes Maranda

19 opmerkingen:

Marianne zei

Ik vind het een pracht.
Erg leuk gedaan.
Groetjes Marianne

m@deliefjuh zei

leuk? maranda! dit is geweldig!

Christa zei

ja superrRRRRR echt gaaf!!!!!

marja zei

Wat ontzettend leuk gedaan Maranda!! Succes met de challenge.

Lieve groetjes Marja.

Scrap Girl Online zei

erg leuk en mooi gemaakt! groet helga

nicolet zei

Wat ziet dit er geweldig leuk uit zeg!!
Groetjes Nicolet

Cards by Jol zei

wauw, dat ziet er super uit, wat heb je dit doosje prachtig gepimpt, schitterend.

groetjes jolande

Alberto zei

Hello Maranda :o)
grat project, like your recycle!! don't look like a recycled thing, look like a thig which you can found in shops, because is soo soo soo accurate!!! love the doohickeys, like the image and the little mushroms!!
thank you very very much for join us at TOMIC this week, enjoy!
Alberto

Irene zei

Heel erg leuk en een super idee!! Bij Christa en je moedertje ben ik al volger en met Christa mail ik af en toe ook zo gezellig dat het wel lijkt of we elekaar kennen!! Nu kreeg ik van haar de link van jouw blog dus, 3 x raden bij wie ik nu ook volger ben geworden.

Groetjes, Irene

Karin zei

Dat ziet er super uit! Waar een leeg doosje al niet goed voor is!

majo zei

PRACHTIG !!. groet Majo

Scrap en Kaartenfun zei

Hoi Miranda,
Via Irene haar blog bij jouw terecht gekomen.
Je smeerkaas doosje light heb je heel leuk opgepimpt en komt zeker wel in aanmerking voor een prijs zou ik zeggen. Tenminste dat vind ik.
Dat gras heel leuk gedaan. Dan die grappige paddenstoelen ertussen schitterend. Mooi ingekleurd ook. Dus een bijzonder doosje geworden. Gelijk volger geworden en ik kom nog weleens langs bloggen.
Gezellig weekend.
Groetjes Lida

Aartje zei

Dit is wel een erg leuk idee. Dit is echt recyclen. Mooi resultaat.
Groeten Aartje

scrapcreations-judith zei

Hoi Maranda,
Via HJ, waar ik pas geleden weer mee ben begonnen zag ik je creaties. Ben gelijk even op je site gaan kijken. Heel erg mooi allemaal. Kom zeker vaker bij je kijken.
Groetjes Judith

Kianel zei

Such a beautiful project! Love the colors you used! and what a wonderful idea to recycle this cheese box!
Thnaks for joining us at TOMIC this week!
Love from France, Kianel.

paola zei

An absolutely stunning ensemble, thanks so much for joining our challenge on Tomic this week
smiles
Paola

Mandy's Magnolia cards zei

je hebt er echt iets prachtigs van gemaakt Maranda! gefeliciteerd met je plekje in de top 5!
groetjes, Mandy

Sandra zei

superleuk , herkende het met op de site als zijnde dat je de zus van christa bent, ja ik vind je creatie superleuk maranda.
gr sandra

mandy zei

hoi maranda wat ziet het er superleuk uit. Goed idee zo met het gras lekker zomers hoor!
groetjes mandy