woensdag 24 augustus 2011

doodle pantry


Hallo allemaal, deze doosje heb ik gemaakt met inhoud theezakjes leuk om voor verjaardag als cadeau te geven, deze doosje heb ik van stempeleinsmaleinsblog afgekeken de tamplate afbeelding kan je zo afdrukken.
                                     
Matrialen die ik ervoor heb gebruikt zijn: scrapvel My minds eye, Cardstock lichtbruin, Parelpen van Liguid Pearls Rouge, Bloementjes, en een bloem uitgeponst, stempel is van Glitz I'am Feeling... ik heb zelf happy aangekruisd. vlinders pons is van een patent Pending. en ik heb op de bovenkant van 't doosje doorzichtig mica vel gebruikt.
En nauurlijk heb ik de Worm Digi afdrukje van doodle pantry gebruikt, Helaas zit ik niet meer bij Doodle pantry als designer, mijn tijd zit er jammer genoeg alweer op, de tijd gaat zo razend snel voorbij zeg! ik kon een half jaar bij doodle pantry zijn als designer, en heb in die half jaar erg van genoten. Laurie maakt zulke mooi en leuke en lieve Digi afdrukjes.tekenen kan ze echt geweldig!!
ik zou zeggen neem eens een kijkje bij  doodle pantry  en wie weet win jij nog weleens de challenges!!

Groetjess maranda

12 opmerkingen:

Pat (mspfd) zei

Wow! This is so creative. Love how you decorated the box and the wonderful use of Laurie's image.

Glenda Atkins zei

How delightful and so lovely, Wow!! You are so talented !!

Christa zei

ziet er super uit zussie ,ene wat voor thee zit er in haha ;) xx

marja zei

Woooow dat ziet er super gaaf uit Maranda, een juweeltje!!

Lieve groetjes Marja.

Patti J zei

What a wonderful project! You are so creative! Thanks for sharing, Maranda!!! Hugs...

auntbeespickles zei

Oh how cute is this! Who thought a worm could be adorable? Well, he or she (hehe) is. What a fun project! Great creativity!
Hugs, Sarah

Marianne zei

Ziet er erg leuk uit.
Mooi gedaan hoor.
Groetjes Marianne

Amanda zei

Mooi gedaan, en bedankt voor de link, heb het doosje meteen ff meegenomen.

liefs Amanda

Anneke zei

Wat een leuk theedoosje heb je gemaakt Maranda!
Super!!
Groetjes Anneke

Jan Hunnicutt zei

How cute is this?! Love it :)

Karen Howard zei

What a fabulous idea, this is fantastic!

Kristine zei

Love this idea! Very cute too with the bookworm wrapped around the sentiment *Ü* Sorry it took me so long to get here. Trying to catch up on DT commenting. Glad I didn't miss this--so neat!!